loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ دیوونتم دیوونه حسین استیریLyrics Music Divoonatam Divooneh Hossein Estiri ♫♫♫حالم خوبه دیوونتم دیوونهجز من عشقم کی قدر تو میدونهعشقم حتی یه روز نرو از جلو چشممشدی زندگی عشقم♫♫♫دوست دارم میگی و می

حسین بازدید : 0 دوشنبه 06 بهمن 1399

آهنگ دیوونتم دیوونه حسین استیری

Lyrics Music Divoonatam Divooneh Hossein Estiri


♫♫♫

حالم خوبه دیوونتم دیوونه
جز من عشقم کی قدر تو میدونه
عشقم حتی یه روز نرو از جلو چشمم
شدی زندگی عشقم


♫♫♫

دوست دارم میگی و میگذری
تو حرفات گاهی میگی عاشق تری
مثل یه رویا توی بیداری اینو میدونم از خودم بهتری

حالم خوبه دیوونتم دیوونه
جز من عشقم کی قدر تو میدونه
عشقم حتی یه روز نرو از جلو چشمم
شدی زندگی عشقم

♫♫♫

تو چی میدونی از منو حال من
شک نکن عشقم بیا دنبال من
من گذشتم از همه این آدما
شدی عشقم تو دیگه مال من
تو دیگه مال من

حالم خوبه دیوونتم دیوونه
جز من عشقم کی قدر تو میدونه
عشقم حتی یه روز نرو از جلو چشمم
شدی زندگی عشقم

ترانه سرا : لیلا مهاجری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو