loading...

موزیک باحال درخواستی

اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو اینقد خانومی حسه تو چشام بهت بیماره یه جوری که از همه بیزاره اینقده مهم شدی واسم که همه چی بهت بستگی داره میدونی و

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 14 آذر 1398

اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بی خوابی خیلی جذابی من بمیرم تو اینقد خانومی

حسه تو چشام بهت بیماره یه جوری که از همه بیزاره
اینقده مهم شدی واسم که همه چی بهت بستگی داره

میدونی واسه من اینجا تو باشی همه چی رمانتیکه

همه میگن که تو زیادی شی نمیشه که واسه من عادی شی
اگه دستات برای من باشه همین روزا عاشقه من میشی

اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی

 

https://www.darvishmusic.com

متن آهنگ جدید میلاد بابایی اومدی پیشم

 

منو بیخوابی خیلی جذابی من بمیرم تو اینقد خانومی

اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بیخوابی خیلی جذابی من بمیرم تو اینقد خانومی

شعر آهنگ جدید میلاد بابایی اومدی پیشم

دیگه با تو خوشبختی نزدیکه با خودمم بدم نباشی که
اما میدونی واسه من اینجا تو باشی همه چی رمانتیکه

همه میگن که تو زیادی شی نمیشه که واسه من عادی شی
اگه دستات برای من باشه همین روزا عاشقه من میشی

اینقده مهم شدی واسم که همه چی بهت بستگی داره

اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بیخوابی خیلی جذابی من بمیرم تو اینقد خانومی

اومدی پیشم محو تو میشم حالا با دستای من آرومی
منو بیخوابی خیلی جذابی من بمیرم تو اینقد خانومی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو