loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ مستان همایدر دلم رازی نهان دارمنمی دانم بگویم یا نگویمبگوبگودر دلم رازی نهان دارمنمی دانم بگویم یا نگویمبگوبگوترس از آن دارم اگر گویم بریزد آبرویمنمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم بگوبگوعاشق

حسین بازدید : 115 یکشنبه 05 شهریور 1396


متن آهنگ مستان همای
در دلم رازی نهان دارم
نمی دانم بگویم یا نگویم
بگو
بگو

در دلم رازی نهان دارم
نمی دانم بگویم یا نگویم
بگو
بگو

ترس از آن دارم اگر گویم بریزد آبرویم
نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم
بگو
بگو

عاشقم اما پریشانم
نمی دانم که رازم را زچشمانت بجویم یا نجویم


نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم
بگو
بگو

کُن نگاهی در نگاهم
یا بگو غرق گناهم
یا بگو در اشتباهم
عاشقی گم کرده راهم

نمی دانم که این ره را بپویم یا نپویم
نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم
بگو
بگو

می برد هوش از سرم جادوی تو
وای از آن زلف و پریشان موی تو
خود نمی دانی که هرجا بوی تو
می کِشد هر دمدلم را سوی تو

نمی دانم که این زلف ختن بو را ببویم یا نبویم
نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم
بگو
بگو

در دلم رازی نهان دارم نمی دانم بگویم یا نگویم
در دلم رازی نهان دارم نمی دانم بگویم یا نگویم
ترس از آن دارم اگر گویم بریزد آبرویم
نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم
بگو
بگو

دلبرا می خوردن از کام شما هست آرزویم !


http://musicdlmatn.mihanblog.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو