loading...

موزیک باحال درخواستی

کد موزیک خیالی شایان اشراقی,متن ترانه خیالی شایان اشراقی ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم خیالی شایان اشراقی,دانلود موزیک ویدیو خیالی شایان اشراقی,ljk Hik\' [ndn,متن

حسین بازدید : 50 دوشنبه 25 بهمن 1395



متن آهنگ خیالی شایان اشراقی www.xni3e.ir
Lyrics Music Shayan Eshraghi Khiali
متن آهنگ خیالی شایان اشراقی
ترانه و شعر آهنگ خیالی شایان اشراقی
کم کم شد راهمون جدا بگو ماه من کجاست
جفت شیش آوردم با تو مشکه خیالی بوده هر دو تاش
دور شدی ازم دور شدی ازم دلم تنگه واسه قصه هامون
صدای سینک هم رنگو روی خنده ها و گریه هامون
کجایی دلم تنگه واسه روز و شب با تو نگاهت رو من بود اما دزدیدی ازم چشاتو
هنوز زیاد نیست فاصله ی بینمون دورتر نشو نگیر ازم خنده هاتو
کجایی دلم تنگه واسه روز و شب با تو نگاهت رو من بود اما دزدیدی ازم چشاتو


هنوز زیاد نیست فاصله ی بینمون دورتر نشو نگیر ازم خنده هاتو
تکست آهنگ خیالی شایان اشراقی
درگیرت بودم درست وقتی رفتی بیخودی دوست نداشتی درگیرم شی
میگفتی گرم نمیگیری با من سخت میخندی میگفتی دلت برام تنگ نمیشه یعنی سردی
عادیه گاهی وقتا قلبامون مثله مغزامون میدن رد لازم نیست رد بشی ازم بی جنبن
فاصله ازم خوب نیست تاریک میشه خونه به خدا برمیگردی عشق هنوز گیرمونه
کجایی دلم تنگه واسه روز و شب با تو نگاهت رو من بود اما دزدیدی ازم چشاتو
هنوز زیاد نیست فاصله ی بینمون دورتر نشو نگیر ازم خنده هاتو
کجایی دلم تنگه واسه روز و شب با تو نگاهت رو من بود اما دزدیدی ازم چشاتو
هنوز زیاد نیست فاصله ی بینمون دورتر نشو نگیر ازم خنده هاتو
**


http://www.faratext.com









برچسب ها کد موزیک خیالی شایان اشراقی متن ترانه خیالی شایان اشراقی دانلود آهنگ با لینک مستقیم خیالی شایان اشراقی دانلود موزیک ویدیو خیالی شایان اشراقی ljk Hik' [ndn متن آهنگ خیالی شایان اشراقی دانلود آهنگ جدید خیالی شایان اشراقی دانلود آهنگ خیالی شایان اشراقی دانلود ترانه خیالی شایان اشراقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیالی شایان اشراقی کد آهنگ خیالی شایان اشراقی دانلود آهنگ جدید خیالی شایان اشراقی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ خیالی شایان اشراقی کیفیت 320 تکست آهنگ خیالی شایان اشراقی ljk jvhkiHik' [ndn کد پیشواز همراه اول خیالی شایان اشراقی آهنگ خیالی شایان اشراقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو