loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود موزیک ویدیو دستمو بگیر شهاب بخارایی,متن ترانه دستمو بگیر شهاب بخارایی ,دانلود ترانه دستمو بگیر شهاب بخارایی,دانلود آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی کیفیت 320

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 28 بهمن 1395


متن آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی www.xni3e.ir
Lyrics Music Shahab Bokharaei Dastamo Begir
متن آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی
ترانه و شعر آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی
دستمو بگیر قیدمو نزن لحظه لحظه زندگیم از تو خالیه
رد نشو ازم خواهشن ببین اون کسی که عاشقت شده چه حالیه
بی نگاه تو درد میکشم عاشقانه میپرستمت خود به خود
بغض میکنم ولی حرف نمیزنم بعد رفتنت سکوتمم خلاصه شد
حاله من خرابه حاله تو چقد خوشه درد رفتنت یه روز من رو میکشه
گریه میکنم به حالو روز هردومون پیشه من بمون , پیشه من بمون
خستگیمو از تنم بگیر عشقه من قید من قید حسه پاکمو نزن

وقتی نیستی از خودم از تو دلخورم غصه میخورم غصه میخورم
تکست آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی
کم نکن منو از خودت عزیز از خودت نگیر روی ماهتو گلم
این طبیعیه وقتی تو بری پا به پای تو یخورده کمشه حوصلم


من تمام روز سعی میکنم بیشتر از زمان قبل عاشقت بشم
هر کجا بری با توئه دلم پامو از تو زندگیت پس نمیکشم
حاله من خرابه حاله تو چقد خوشه درد رفتنت یه روز من رو میکشه
گریه میکنم به حالو روز هردومون پیشه من بمون , پیشه من بمون
خستگیمو از تنم بگیر عشقه من قید من قید حسه پاکمو نزن
وقتی نیستی از خودم از تو دلخورم غصه میخورم غصه میخورم
**


http://www.faratext.com











برچسب ها دانلود موزیک ویدیو دستمو بگیر شهاب بخارایی متن ترانه دستمو بگیر شهاب بخارایی دانلود ترانه دستمو بگیر شهاب بخارایی دانلود آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی کیفیت 320 آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی تکست آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی متن آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم دستمو بگیر شهاب بخارایی کد موزیک دستمو بگیر شهاب بخارایی کد آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول دستمو بگیر شهاب بخارایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دستمو بگیر شهاب بخارایی دانلود آهنگ دستمو بگیر شهاب بخارایی دانلود آهنگ جدید دستمو بگیر شهاب بخارایی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید دستمو بگیر شهاب بخارایی بهمن ماه 1395
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو