loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید ساییل حس بیرحم Download New Music Saeel Hesse Birahm آهنگ جدید ساییل بنام حس بیرحم دارم به گریه عادت میکنم لعنت به من که یادت میکنم خیلی فکرت عذابم میده به   متن&nbs

حسین بازدید : 0 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید ساییل حس بیرحم

Download New Music Saeel Hesse Birahm

آهنگ جدید ساییل بنام حس بیرحم

دارم به گریه عادت میکنم لعنت به من که یادت میکنم

خیلی فکرت عذابم میده به

دانلود آهنگ جدید ساییل حس بیرحم

 

متن آهنگ حس بیرحم از ساییل

دارم به گریه عادت میکنم لعنت به من که یادت میکنم

daram be gerye adat mikonam lanat be man ke yadet mikonam

خیلی فکرت عذابم میده به

khili fekret azabam mide be

عاشقای شهر حسادت میکنم

asheghaye shahr hesadat mikonam

عشق ی حس بی رحمه هر کی عاشقه حرفمو میفهمه

eshgh ye hes bi rahme har ki asheghe harfamo miafahme

به حال و روز من دنیا میخنده

ba hal o roz man donya mikhande

هر کی عاشقه حالمو میفهمه

har ki asheghe halamo mifahme 

میدونم پشیمونی باور میکنم ولی از عشق تو احساس خجالت میکنم

midonam pashimoni bavar mikonam vali az eshgh to ehsas khejalat mikonam

غرورم از تو دلگیره برنگردی

ghororam az to delgire barnagardi

بهتره دروغه ولی عادت میکنم

behtare doroghe vali adat mikonam

عشق ی حس بی رحمه هر کی عاشقه حرفمو میفهمه

eshgh ye hes bi rahme har ki asheghe harfamo miafahme

به حال و روز من دنیا میخنده

ba hal o roz man donya mikhande

هر کی عاشقه حالمو میفهمه

har ki asheghe halamo mifahme 

ترانه آهنگ حس بیرحم از ساییل

میدونم پشیمونی باور میکنم ولی از عشق تو احساس خجالت میکنم

midonam pashimoni bavar mikonam vali az eshgh to ehsas khejalat mikonam

غرورم از تو دلگیره برنگردی

ghororam az to delgire barnagardi

بهتره دروغه ولی عادت میکنم

behtare doroghe vali adat mikonam

عشق ی حس بی رحمه هر کی عاشقه حرفمو میفهمه

eshgh ye hes bi rahme har ki asheghe harfamo miafahme

به حال و روز من دنیا میخنده

ba hal o roz man donya mikhande

هر کی عاشقه حالمو میفهمه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو