loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ رضا رامیار قول الکی

حسین بازدید : 73 شنبه 25 شهریور 1396




متن آهنگ رضا رامیار قول الکی

خندم میگیره حالمو میپرسی چند وقت یه باری

بس کن نامرد بی احساس مگه دلم داری

تو بکن برو نه نپرس حالم خوبه

آتیش زدی زندگیمو شدی آدمک خوبه

++++++++

بالو پرم بودی یه روز حالا دلت افتاده دست غریبه ها وله



افتادم از پا زندگی ندارم و این نفسای آخره

کاشکی بیای قول الکی باز بدی شاید یه شب خوابم بره

نه تو دلواپس نشو راحت برو آروم دلم جون میکنه

بالو پرم بودی یه روز حالا دلت افتاده دست غریبه ها وله

افتادم از پا زندگی ندارم و این نفسای آخره

کاشکی بیای قول الکی باز بدی شاید یه شب خوابم بره

نه تو دلواپس نشو راحت برو آروم دلم جون میکنه

++++++++

حتی اگه از این بی رحمترم بشی

چی میشه باز بیای بال و پرم بشی

با اون دل سنگت یه روزی قول دادی

جون دوتاییمون نزاری تنها شیم

ببین شدم باز اونی که تو میخوای

چشام به راهت میخوامت تا بیای

منو زندونی کن بازم تو قلب بی رحمت

حتی دروغ باشه بگو منو میخوای

++++++++

بالو پرم بودی یه روز حالا دلت افتاده دست غریبه ها وله

افتادم از پا زندگی ندارم و این نفسای آخره

کاشکی بیای قول الکی باز بدی شاید یه شب خوابم بره

نه تو دلواپس نشو راحت برو آروم دلم جون میکنه

بالو پرم بودی یه روز حالا دلت افتاده دست غریبه ها وله

افتادم از پا زندگی ندارم و این نفسای آخره

کاشکی بیای قول الکی باز بدی شاید یه شب خوابم بره

نه تو دلواپس نشو راحت برو آروم دلم جون میکنه


http://sakhamusic.ir








برچسب ها متن آهنگ رضا رامیار قول الکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو