loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود ریمیکس راغب بی هوا Download New Remix Ragheb Bi Hava [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس راغب بی هوا متن آهنگ راغب بی هوا من هنوز دیوونتم زل نزن تو صور

حسین بازدید : 5 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس راغب بی هوا

Download New Remix Ragheb Bi Hava

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس راغب  به نام بی هوا

 

دانلود ریمیکس راغب بی هوا

متن آهنگ راغب بی هوا

من هنوز دیوونتم زل نزن تو صورتم کاری کن یادم بره تورو
من رسیدم به جنون هی میگم با من بمون حرفمو باور نکن برو
کاش نبینی حالمو این دل بی تابمو که جدایی رو به روشه
سخت تر از اینش نکن چیزی از حست نگو کاری کن راحت تموم شه
بی هوا شدی عشق من آخه دلتنگیامو بی تو با کی بگم
هوای من مگه میشه بی تو دووم بیارم انقد نگو دوست ندارم
بی هوا شدی باورم نذار ببینمت این لحظه آخرم
اگه بعد من دیدی هرکی شبیه من میخنده کاری نکن که دل ببنده
من هنوز دیوونتم زل نزن تو صورتم کاری کن یادم بره تورو
من رسیدم به جنون هی میگم با من بمون حرفمو باور نکن برو
کاش نبینی حالمو این دل بی تابمو که جدایی رو به روشه
سخت تر از اینش نکن چیزی از حست نگو کاری کن راحت تموم شه
بی هوا شدی عشق من آخه دلتنگیامو بی تو با کی بگم
هوای من مگه میشه بی تو دووم بیارم انقد نگو دوست ندارم
بی هوا شدی باورم نذار ببینمت این لحظه آخرم
اگه بعد من دیدی هرکی شبیه من میخنده کاری نکن که دل ببنده

________________________________________________________________







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو