loading...

موزیک باحال درخواستی

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه ز عشق دیدار تو شب و روز در عذابم ز عشق دیدار تو شب و روز در عذابم به بالین

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 14 خرداد 1399

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

ز عشق دیدار تو شب و روز در عذابم

ز عشق دیدار تو شب و روز در عذابم

به بالینم بیایید دیگر آرام ندارم

به بالینم بیایید دیگر آرام ندارم

ز عشق دیدار تو شب و روز در عذابم

ز عشق دیدار تو شب و روز در عذابم

به بالینم بیایید دیگر آرام ندارم

به بالینم بیایید دیگر آرام ندارم

شیرین شیرینوم نازدار شیرینوم

شیرین شیرینوم نازدار شیرینوم

غم عشق تو ورد زبونم

غم عشق تو ورد زبونم

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

از دنیا از دنیا از دنیا سیر شدم دیگه ندارم نفس

از دنیا سیر شدم دیگه ندارم نفس

زندگی من بی تو شده مثل یه قفس

زندگی من بی تو شده مثل یه قفس

از دنیا سیر شدم دیگه ندارم نفس

از دنیا سیر شدم دیگه ندارم نفس

زندگی من بی تو شده مثل یه قفس



زندگی من بی تو شده مث یه قفس

شیرین شیرینوم نازدار شیرینوم

شیرین شیرینوم نازدار شیرینوم

غم عشق تو ورد زبونم

غم عشق تو ورد زبونم

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

دل دلمو دیوونه عاشق بی خونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

یه یادگاری از ما بگیر دل دیوونه

منبع ناکامان



دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو