loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ روبیک با صدای مهدی مقدماون میگه مثل همه شب و روز تو فکرمه نه من نمیخوام بدونه که دلم پیش اونهوای چی بگم از نگاش که دلم میره براش هیشکی مثل اون نشد نرسید به گرد پاشهمش رو به من اون نگاهش جایی

حسین بازدید : 65 سه شنبه 04 مهر 1396



متن آهنگ روبیک با صدای مهدی مقدم
اون میگه مثل همه شب و روز تو فکرمه نه من نمیخوام بدونه که دلم پیش اونه
وای چی بگم از نگاش که دلم میره براش هیشکی مثل اون نشد نرسید به گرد پاش
همش رو به من اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش
همش رو به من اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش
همش رو به من اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش
دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم روبیک با لینک مستقیم

همش به من میگه بیا میگه بیا میخواد گرفتارش بشم به همین سادگیا
خیال داره بگه برام دوست دارم تورو میخوام من کجا عاشقی کجا نمیتونم سخته برام


همش رو به من اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش


همش رو به من اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش
همش رو به من اون نگاهش جایی نمیره حواسش میخواد برم کنارش ولی کاری ندارم به کارش

برچسب‌ها: متن آهنگ مهدی مقدم, متن آهنگ, متن آهنگ قدیمی
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 14:27 توسط ya3r |
متن آهنگ مهر ایران با صدای سالار عقیلی
این سرزمین گنجینه ای در خویش دارد با عشق راه روزشنی در پیش دارد
فردای روشن سهم ما از مهربانی است مهر الهی لحظه ای از ما جدا نیست
ما مهر ایران را درون سینه داریم با مهربانی الفتی دیرینه داریم
تا مهر ایران در دل ما جاودانه است آینده ی این سرزمین هم عاشقانه است
تا مهر ایران در ریشه ی ماست آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست
تا مهر ایران در ریشه ی ماست آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی مهر ایران با لینک مستقیم

ما وارث پاکی سفیر عشق هستیم ما جلوه های بی نظیر عشق هستیم
با رویش باور گلستان جهانیم گویی پلی بین زمین و آسمانیم
تا مهر ایران در ریشه ی ماست آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست
تا مهر ایران در ریشه ی ماست آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست



دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو