loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیمیگم عاشقم (شور بخشی)میگم عاشقم، اما خودم بهتر  می دونم كه نالایقمكدوم عاشقی، من كه همیشه برای تو آینه دقمكجا عاشقممیگم مجنونم، ولی نماز اول وقتمو نمی خونممیگم مجنونم، میگم مدیونماما یه

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 05 مهر 1396



متن مداحی
میگم عاشقم (شور بخشی)


میگم عاشقم، اما خودم بهتر  می دونم كه نالایقم

كدوم عاشقی، من كه همیشه برای تو آینه دقم

كجا عاشقم

میگم مجنونم، ولی نماز اول وقتمو نمی خونم

میگم مجنونم، میگم مدیونم



اما یه عكس شهید نیست رو دیوار خونه ا‏م

كجا مجنونم


میگم علقمه و غافلم از غربت اروند

شرمنده نشدم از پلاك و چفیه و سر بند

امر به معروف این روزا فدای آزادی شده

كسی به فكر مهدی نیست نبودنش عادی شده

وا حسرتا جا مونده‏ام از شهدا

غریب ارباب همه‏ اش به ما گفتن كه هستی تشنه آب

نه به اون خدا، هل من ناصر تو میگه كه هستی تشنه جواب

غریب ارباب

گرچه بدم، حالا كه برگشتم پیش تو نكن ردم

پشیمونم، از همه اون نفس هایی كه بی تو زدم

گرچه بدم، من كه عمری آقا پای سفره‏ت روزیمو خوردم

داده‏ای آبرو، اما من چی، آبرو بردم

این قدر نپرسیم از عباس برات پا بوسی چی شد

جواب اقا رو بدیم غیرت ناموسی چی شد

وا حسرتا جامونده‏ام از شهدا


منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو