loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیشه کربلا من لی غیرک حسینآقای ما لایومک یومک حسینحسین یا حسین حسین یا حسینآقا سفره عشق و مستی یه وقت جمع نشهیه قولی بده نوکر تو خاطر جمع بشهیعنی قسمتم اشک ماه محرم میشهبینی و بین الله حضرت ثار

حسین بازدید : 87 یکشنبه 07 آبان 1396


متن مداحی

شه کربلا من لی غیرک حسین
آقای ما لایومک یومک حسین
حسین یا حسین حسین یا حسین
آقا سفره عشق و مستی یه وقت جمع نشه
یه قولی بده نوکر تو خاطر جمع بشه
یعنی قسمتم اشک ماه محرم میشه
بینی و بین الله حضرت ثارالله
یه حرم داری بهش میگن آقا حرم الله
حسین ثارالله ثارالله حسین ثارالله ثارالله
آقا سر به زیر پیش تو اومدم
آقا چه گلی به سر تو زدم
میدونم بدم میدونم بدم میدونم بدم
سر سفره عشق تو مهمونم یا حسین
سر عقل نمیاد دل دیوونم یا حسین
اگه درد دارم با توئه درمونم یا حسین


بینی و بین الله حضرت ثارالله
یه حرم داری بهش میگن آقا حرم الله
حسین ثارالله حسین ثارالله
تو روضت آقا کربلا می دهن
چه جوری بگیرم زبون به دهن
توئی عشق من توئی عشق من توئی عشق من
میگن صحن تو از بهشت خدا بهتره
یه چیزی میخوام این دیگه خواهش آخره
آقا جون یه وقت کربلای ما یادت نره
آره وقتی ارباب مثل تو همه کارشه
چه جوری میشه رشته نوکری پاره شه
خلاصه باید کربلای منم چاره شه

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو