loading...

موزیک باحال درخواستی

تکست آهنگ قوی زیبا از حبیب,کد موزیک قوی زیبا از حبیب,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ با لینک مستقیم قوی زیبا از حبیب,دانلود موزیک ویدیو قوی زیبا از حبیب,دانلود

حسین بازدید : 153 چهارشنبه 10 آبان 1396





من آهنگ


متن آهنگ قوی زیبا از حبیب





شنيدم که چون قوي زيبا بميرد ، فريبنده زاد و فريبا بميرد
شب مرگ تنها نشيند به موجي ، رود گوشه ي ، دور و تنها بميرد
در آن گوشه چندان ، غزل خواند آن شب ، که خود در ميان غزل ها بميرد
گروهي بر آنند که اين مرغ شيدا ، کجا عاشقي کرد ، آن جا بميرد
کجا عاشقي کرد ، آن جا بميرد
شب مرگ از بيم آن جا شتابد ، کز مرگ غافل شود تا بميرد


من اين نکته گيرم که باور نکردم ، نديدم که قويي به صحرا بميرد
نديدم که قويي به صحرا بميرد
چو روزي ز آغوش دريا بر آمد ، شبي هم در آغوش دريا بميرد
تو درياي من بودي ، آغوش وا کن ، که مي خواهد اين قوي زيبا بميرد
تو درياي من بودي ، آغوش وا کن ، که مي خواهد اين قوي زيبا بميرد
شب مرگ از بيم آن جا شتابد ، کز مرگ غافل شود تا بميرد
من اين نکته گيرم که باور نکردم ، نديدم که قويي به صحرا بميرد
نديدم که قويي به صحرا بميرد
چو روزي ز آغوش دريا بر آمد ، شبي هم در آغوش دريا بميرد
تو درياي من بودي ، آغوش وا کن ، که مي خواهد اين قوي زيبا بميرد
تو درياي من بودي ، آغوش وا کن ، که مي خواهد اين قوي زيبا بميرد



دانلود و متن قوی زیبا:

http://www.sattarseda.blogfa.com


دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,












برچسب ها تکست آهنگ قوی زیبا از حبیب کد موزیک قوی زیبا از حبیب دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با لینک مستقیم قوی زیبا از حبیب دانلود موزیک ویدیو قوی زیبا از حبیب دانلود آهنگ قوی زیبا از حبیب کیفیت عالی قوی زیبا از حبیب متن ترانه قوی زیبا از حبیب متن آهنگ قوی زیبا از حبیب دانلود آهنگ جدید قوی زیبا از حبیب کد آهنگ پیشواز قوی زیبا از حبیب کد آهنگ پیشواز ایرانسل قوی زیبا از حبیب کد آهنگ پیشواز همراه اول قوی زیبا از حبیب دانلود ترانه قوی زیبا از حبیب تکست موزیک قوی زیبا از حبیب کد آوای انتظار همراه اول قوی زیبا از حبیب دانلود آهنگ قوی زیبا از حبیب دانلود آهنگ قوی زیبا از حبیب کیفیت 320 دانلود آهنگ قوی زیبا از حبیب رمیکس Remix سایت موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو