loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود موزیک ویدیو شب انتظار داریوش رفیعی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی,تکست آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی,دانلود آهنگ شب انتظار داریوش رفی

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی


شب به گلستان تنها منتظرت بودم
باده ي ناكامي در هجر تو پيمودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم
آن شب جان فرسا من بي تو نياسودم
وه كه شدم پير از غم، آن شب و فرسودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم
بودم همه شب ديده به ره تا به سحرگاه
نا گه چو پري خنده زنان آمدي از راه
غم ها به سر آمد، زنگ غم دوران از دل بزدودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم
پيش گل ها شاد و شيدا


مي خراميد آن قامت موزونت
فتنه ي دوران، ديده ي تو از دل و جان من شده مفتونت
در آن عشق و جنون، مفتون تو بودم
اكنون از دل من، بشنو تو سرودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم

http://www.sattarseda.blogfa.com







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ جدید متن آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی تکست آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی متن ترانه شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ جدید شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ با لینک مستقیم شب انتظار داریوش رفیعی شب انتظار داریوش رفیعی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب انتظار داریوش رفیعی کد آوای انتظار همراه اول شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی کیفیت عالی دانلود ترانه شب انتظار داریوش رفیعی تکست موزیک شب انتظار داریوش رفیعی سایت موزیک کد موزیک شب انتظار داریوش رفیعی کد آهنگ پیشواز شب انتظار داریوش رفیعی دانلود آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو