loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود ترانه شادم داریوش رفیعی,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شادم داریوش رفیعی,تکست آهنگ شادم داریوش رفیعی,دانلود آهنگ شادم داریوش رفیعی,تکست موزیک شا

حسین بازدید : 113 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ شادم داریوش رفیعی


باز باز آنکه دلم مشتاقش بود
با مهر آمد و بر مستي افزود
دل دل ، ز آمدنش باشد خرسند
جان جان از نگهش باشد خشنود
چون ، آمد آمد آمد ، آن ماه فريبا
من شادم شادم شادم با مهرش تو دنيا
جان ، گر بزند نازش ، آتش ، بر خرمن من
من ، نکشم تا جان دارم دست از آن دامن
گر مي گدازد يا مي نوازد
من عاشقم وز قهر و نازش خرسندم
با موي او ، پيوسته باشد پيوندم


شمعم ميان اشک و آتش مي خندم
لب از شکايت ها مي بندم
من عاشقم وز قهر و نازش خرسندم
با موي او ، پيوسته باشد پيوندم
شمعم ميان اشک و آتش مي خندم
لب از شکايت ها مي بندم
باز باز آنکه دلم مشتاقش بود
با مهر آمد و بر مستي افزود
دل دل ، ز آمدنش باشد خرسند
جان جان از نگهش باشد خشنود
چون ، آمد آمد آمد ، آن ماه فريبا
من شادم شادم شادم با مهرش تو دنيا

http://www.sattarseda.blogfa.com







برچسب ها دانلود ترانه شادم داریوش رفیعی دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل شادم داریوش رفیعی تکست آهنگ شادم داریوش رفیعی دانلود آهنگ شادم داریوش رفیعی تکست موزیک شادم داریوش رفیعی دانلود آهنگ شادم داریوش رفیعی کیفیت عالی متن ترانه شادم داریوش رفیعی دانلود موزیک ویدیو شادم داریوش رفیعی کد آهنگ پیشواز شادم داریوش رفیعی دانلود آهنگ شادم داریوش رفیعی کیفیت 320 کد موزیک شادم داریوش رفیعی متن آهنگ شادم داریوش رفیعی دانلود آهنگ شادم داریوش رفیعی رمیکس Remix دانلود آهنگ جدید شادم داریوش رفیعی دانلود آهنگ با لینک مستقیم شادم داریوش رفیعی سایت موزیک شادم داریوش رفیعی کد آوای انتظار همراه اول شادم داریوش رفیعی کد آهنگ پیشواز همراه اول شادم داریوش رفیعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو