loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ جعفر rockstar,    دانلود آهنگ جعفر به نام راک استار,    دانلود آهنگ rockstar,    دانلود آهنگ راک استار,    ا

حسین بازدید : 3295 سه شنبه 12 تیر 1397


,    دانلود اهنگ جعفر rockstar
,    دانلود آهنگ جعفر به نام راک استار
,    دانلود آهنگ rockstar
,    دانلود آهنگ راک استار
,    اهنگ rockstar
,    دانلود آهنگ های قدیمی جعفر
,    دانلود اهنگ راک استار ریحانا
,    دانلود آهنگ rockstar ریمیکس
,    دانلود اهنگ راکستار
,   

www.ghasedakdownload.org/1396/08/12/دانلود-آهنگ-جدید-جعفر-به-نام-rakstar/

متن، تکست آهنگ و موزیک Rakstar جعفر

پریروز با موتور عین اله می رفتیم ما باشگاه

سر راه مامور کلانتری به ما گفتش واستا

ما هم گفتیم اگه مردی بیا مارو بگیر بینیم بابا

ولی اون مرد بود و گرفتمون بردمون پاسگاه

جناب سروان گفت بچه کجایی منم گفتم زنجان

گفت اون ادا اصول چی بود واسم میدادی تو انجام

منم گفتم بابام یتیمه سروان منو تو نرنجان

آخر با التماس گرفتیم موتورو سرانجام

جناب سروان میگه این دفعه ببینمت

موتورو میگیرم دیگه من نمی دم بهت

چرا ها دادی تو موتورو دست پلیس

عین اله ببین مدارکم دست تو نیست

پریروز با موتور عین اله می رفتیم ما باشگاه

سر راه مامور کلانتری به ما گفتش واستا

ما هم گفتیم اگه مردی بیا مارو بگیر بینیم بابا

ولی اون مرد بود و گرفتمون بردمون پاسگاه

جناب سروان گفت بچه کجایی منم گفتم زنجان

گفت اون ادا اصول چی بود واسم میدادی تو انجام

منم گفتم بابام یتیمه سروان منو تو نرنجان

آخر با التماس گرفتیم موتورو سرانجام

جناب سروان میگه این دفعه ببینمت

موتورو میگیرم دیگه من نمی دم بهت

چرا ها دادی تو موتورو دست پلیس

عین اله ببین مدارکم دست تو نیست

 

لینک دانلود مستقیم







برچسب ها دانلود اهنگ جعفر rockstar دانلود آهنگ جعفر به نام راک استار دانلود آهنگ rockstar دانلود آهنگ راک استار اهنگ rockstar دانلود آهنگ های قدیمی جعفر دانلود اهنگ راک استار ریحانا دانلود آهنگ rockstar ریمیکس دانلود اهنگ راکستار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو