loading...

موزیک باحال درخواستی

 آهنگ سوته دلان فرامرز آصفبرای شام آخر مشکلی در کار ما افتاد ، ای عشقمسوزانم که از داغ شقایق ها خبر دارم* * * * * * * * * *ای عشق ، ای عشق ، ای عشقبی تو در مهمانی سوته دلان لب فرو بسته چه کردیای

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 17 مرداد 1397

 آهنگ سوته دلان فرامرز آصف

برای شام آخر مشکلی در کار ما افتاد ، ای عشق
مسوزانم که از داغ شقایق ها خبر دارم


* * * * * * * * * *


ای عشق ، ای عشق ، ای عشق


بی تو در مهمانی سوته دلان لب فرو بسته چه کردی

ای عشق ، ای عشق ، ای عشق
بی تو از سیلاب اشک پاک مظلومان دل خسته چه دیدی
ندانستی که من تنها و سرگردان ، میان کوچه های شب چه می کردم
نپرسیدی که آخر ، خسته از قهر سیه چشمان به دنبال چه می گشتم



زبانم لال ، زبانم لال نبردی یاد ، ندیدی که من آنجا ،
شاهد شب زنده داری خدا بودم
ای عشق


* * * * * * * * * *

شاید در این تباهی ها ، در این همیشه باقی ها
داستانی ناگفتنی بوده است در خلوت تمامی بیراهه های من

چه بیراهه رفتیم ای دوست تا بهت عاشقانه ی خویش
و تا اولین ، تا اولین حکایت باقی
تا اولین ، تا اولین حکایت باقی

برای شام آخر مشکلی در کار ما افتاد ، ای عشق
مسوزانم که از داغ شقایق ها خبر دارم

چه حاصل از رهاگشتن بریدن بی خبر بودم ، ای عشق
دم رفتم تو را چون سایه با خود همسفر دارم

بی تو دیوانه ، تو زنجیری این شهر پر از غصّه
نپرسیدی که من تنها و سرگردان ، میان کوچه های شب چه می کردم
ندانستی که از داغ شقایق ها ، چرا در شام آخر قصه می گفتم

لالا لالا ، غم بی همزبونی گل عاشق ، همه شب زخمه بر تار دلم می زد
بدان ای عشق که می لرزد دلم امّا ، دگر اشکی برای تو نمی ریزد

زبانم لال ، زبانم لال نبودی و ندیدی که من آنجا ،
شاهد شب زنده داری خدا بودم
ای عشق








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو