loading...

موزیک باحال درخواستی

 آهنگ داداشی مجید خراطهاای خدا فکر نمیکردمکه یک روز ازم جدا شهباورش سخته که دیگهسایه اش رو سرم نباشهگرچه سرده دست گرمتاما واسه من همونیبا تمام خاطراتتتوی ذهن من میمونیداداشی چشماتو وا کنداداشی چش

حسین بازدید : 393 پنجشنبه 18 مرداد 1397

 آهنگ داداشی مجید خراطها
ای خدا فکر نمیکردم
که یک روز ازم جدا شه
باورش سخته که دیگه
سایه اش رو سرم نباشه

گرچه سرده دست گرمت
اما واسه من همونی
با تمام خاطراتت
توی ذهن من میمونی

داداشی چشماتو وا کن


داداشی چشماتو وا کن
بذار دستاتو بگیرم
دوباره بیا به خوابم
دارم از دوریت میمیرم

ای خدا من اونو میخوام
اما تو ازم گرفتی
دستشو گذاشت تو قلبم
خاطراتش مثل آتیش


باورم نمیشه رفته
گرچه اون برنمیگرده
داداشی غمهای دنیا
ببین با دلم چه کرده

داداشی چشماتو بستی
نمیگیری تو سراغم
دیگه تنها دلخوشیمه
عکس تو تووی اتاقم

داداشی چشماتو وا کن
بذار دستاتو بگیرم
دوباره بیا به خوابم
دارم از دوریت میمیرم

ای خدا من اونو میخوام
اما تو ازم گرفتی
دستشو گذاشت تو قلبم
خاطراتش مثل آتیش

ای خدا فکر نمیکردم
که یک روز ازم جدا شه
باورش سخته که دیگه
سایه اش رو سرم نباشه

گرچه سرده دست گرمت
اما واسه من همونی
با تمام خاطراتت
توی ذهن من میمونی

داداشی چشماتو وا کن

داداشی چشماتو وا کن

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ داداشی مجید خراطها رمیکس Remix دانلود آهنگ داداشی مجید خراطها کیفیت عالی دانلود آهنگ داداشی مجید خراطها کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول داداشی مجید خراطها کد آهنگ پیشواز ایرانسل داداشی مجید خراطها متن آهنگ داداشی مجید خراطها دانلود آهنگ داداشی مجید خراطها کد آوای انتظار همراه اول داداشی مجید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو