loading...

موزیک باحال درخواستی

 آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی - تکست موزیک» تنظیم : ( مجید یحیایی )گذشتی از دلم آخه چی بی خیالیبازم بهونه می گیری که بی ریاحیگفتی مسافرم یه روزی بر می گردمچشم به راهم بشین من که بدی نکردمگذ

حسین بازدید : 85 پنجشنبه 18 مرداد 1397

 آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی - تکست موزیک
» تنظیم : ( مجید یحیایی )
گذشتی از دلم آخه چی بی خیالی
بازم بهونه می گیری که بی ریاحی
گفتی مسافرم یه روزی بر می گردم
چشم به راهم بشین من که بدی نکردم

گذشتی از دلم چه بی خیالی


بازم بهونه می گیری که بی ریاحی
گفتی راهمون از هم دیگه دوره
آخه دل من مگه چقدر صبوره
گفتی مسافرم یه روزی بر می گردم
چشم به راهم بشین بدی نکردم
ولی می دونم فایده نداره
دل تو هوایی شده بهونه داره
چه بی خیالی
این دلم تنهای تنهاست
پر از عشق و تمناست
اما تو چه بی خیالی
فهمیدم دوستم نداری

من که به تو دل سپردم
حتی غرورمم شکوندم
اما تو چه بی خیالی
فهمیدم دوستم نداری
‏----------
گذشتی از دلم چه بی خیالی
بازم بهونه میگری که بی ریاحی
گفتی راهمون از هم دیگه دوره
آخه دل من مگه چقدر صبوره
گفتی مسافرم یه روزی بر می گردم
چشم به راهم بشین بدی نکردم
ولی می دونم فایده نداره
دل تو هوایی شده بهونه داره
چه بی خیالی

 







برچسب ها دانلود آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه بی خیالی مجید یحیایی کد آوای انتظار همراه اول چه بی خیالی مجید یحیایی متن آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی دانلود آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی کیفیت 320 دانلود آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز همراه اول چه بی خیالی مجید یحیایی دانلود آهنگ چه بی خیالی مجید یحیایی کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو