loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ قاتل حرفه ای از حامد هاکان می کشمت اگه یه روز با غریبه ببینمت--گله منی نمی زارم دسته دیگه بچیندت*گولم زدی اما بدون یه روز سراغ تو میام --با خنجری تشنه واسه سینه ی داغ تو میام *میمیرم و میس

حسین بازدید : 59 شنبه 27 مرداد 1397

آهنگ قاتل حرفه ای از حامد هاکان



می کشمت اگه یه روز با غریبه ببینمت

--گله منی نمی زارم دسته دیگه بچیندت

*گولم زدی اما بدون یه روز سراغ تو میام



--با خنجری تشنه واسه سینه ی داغ تو میام 

*میمیرم و میسوزم از این حیله و نیرنگ تو

--مگه چه کردم با دلت عمری بودم تو چنگ تو تو چنگ تو 

--قانون تو توو عاشقی هوسه

--می کشمت دستم بهت برسه

--قانون تو توو عاشقی هوسه

--می کشمت دستم بهت برسه ه ه 

*دو ته سیگار مونده رو میز

*یه ماتیکی یکی تمیز

*گفتی به من تنها بودی

*کی بوده پس اینجا عزیز

--وای که دلم داره دیگه

--دق میکنه پر میزنه

--شب خوشیت تموم میشه

--صبح من هم سر میزنه

*--نفس نفس میزنمو

*--از دور تماشات میکنم

*--رفتی با اون مرد غریب

*--نه دیگه نیگات میکنم

*--قانون تو توو عاشقی هوسه

*--می کشمت دستم بهت برسه

*--قانون تو توو عاشقی هوسه هوسه

*--می کشمت دستم بهت برسه

*--قانون تو توو عاشقی هوسه هوسه

*--می کشمت دستم بهت برسه برسه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو