loading...

موزیک باحال درخواستی

, , دانلود آهنگ عادت شری ام , دانلود اهنگ شری ام به نام عادت , دانلود آهنگ جدید شری ام عادت , دانلود اهنگ شری ام میخوام عادت کنم بهت , دانلود اهنگ شری ام اینم

حسین بازدید : 97 جمعه 09 شهریور 1397

 

 

بمون برات من قصه میگم خستم از بس نشنیدم بمون بهت وابستم و میخوام بگیری دستمو
بمون برات من قصه میگم هر شب خستم از بس که نشنیدم اشکم در اومده بازم
بی طاقتم حالم نمیشم و نمیارم بی تو من طاقت
میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه میره از بین این قلبم بعد تو نمیشم من عاشق

بمون برات من قصه میگم خستم از بس نشنیدم بمون بهت وابستم و میخوام بگیری دستمو
بمون برات من قصه میگم هر شب خستم از بس که نشنیدم اشکم در اومده بازم
بی طاقتم حالم نمیشم و نمیارم بی تو من طاقت
میخوام عادت کنم بهت میخوام قلبم پیشت باشه میره از بین این قلبم بعد تو نمیشم من عاشق

http://behtaraneh.ir







برچسب ها دانلود آهنگ عادت شری ام دانلود اهنگ شری ام به نام عادت دانلود آهنگ جدید شری ام عادت دانلود اهنگ شری ام میخوام عادت کنم بهت دانلود اهنگ شری ام اینم از تو دانلود آهنگ شری ام عاشقی کن متن اهنگ شری ام عادت دانلود آهنگ های شری ام دانلود آهنگ شری ام یکی مثل من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو