loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول تردید رفتن چارتار,کد آهنگ پیشواز همراه اول تردید رفتن چارتار,دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار,دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار کیفیت 320,دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار رمیکس Remix,مت

حسین بازدید : 81 سه شنبه 27 شهریور 1397

کد آوای انتظار همراه اول تردید رفتن چارتار,کد آهنگ پیشواز همراه اول تردید رفتن چارتار,دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار,دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار کیفیت 320,دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار رمیکس Remix,متن آهنگ تردید رفتن چارتار,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تردید رفتن چارتار,

متن آهنگ چارتار تردید رفتن

همراه با دانلود آهنگ چارتار تردید رفتن

Text  Music Chaartaar Tardid Raftan

آه ای تردید رفتن گاهی دامن نگیر
آه ای بی ردپایی گاهی از من نگیر
آه ای تردید رفتن گاهی دامن نگیر
آه ای بی ردپایی گاهی از من نگیر
من تا سخن راهی ام
من تا  سحر در شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم
من تا سخن راهی ام
من تا در سحر شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم

تکست آهنگ چارتار تردید رفتن

سر کن این شنگی را آبی جز تشنگی نیست
دل کندم از فسردن این مردن زندگی نیست
من تا سخن راهی ام
من تا در سحر شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم
من تا سخن راهی ام
من تا  سحر در شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم

من تا سخن راهی ام
من تا  سحر در شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم ..

ترانه سرا : احسان حائری

http://www.texahang.org/

 







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول تردید رفتن چارتار کد آهنگ پیشواز همراه اول تردید رفتن چارتار دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار کیفیت 320 دانلود آهنگ تردید رفتن چارتار رمیکس Remix متن آهنگ تردید رفتن چارتار کد آهنگ پیشواز ایرانسل تردید رفتن چارتار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو