loading...

موزیک باحال درخواستی

تکست آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود متن اهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود موزیک میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,mp3 م

حسین بازدید : 87 یکشنبه 01 مهر 1397

تکست آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود متن اهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود موزیک میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,mp3 میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,متن ترانه میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه کیفیت 320,متن موزیک میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود ترانه میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,Text Music & Download music,دانلود  میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود موزیک جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,متن آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود اهنگ گلچین شده,Iranian Music, میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه اهنگ جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,Download New Music,دانلود آهنگ 97 ,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ زیبا,

http://www.vaiomusic.org

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه

Download music Milad Rastad Ft Mojtaba Adiyan And Mohammad MP – Tobe

“دیس لاو ” | تنظیم : شهرام G.H

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه

 

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه

متن آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه

ساعت نزدیک سه و نیم صبه بیدار..سیگار..
مثل عادت هر شب عکسات رو به رومه مشتاق..دیوار..
جای سالم رو تنم شاهرگ گلومه زخمی.. بیحال..
قرار ما صندلی همیشگیمونه هر روز..چندسال..
چند سال مث یه مرد کشیدم دوریاتو
د چرا ولم نمیکنی چرا هر شب و هر شب میبینم من خواباتو
من که سوزوندم عکساتو من الان بیخوابم و اون جای من خوابه با تو
بگو چیکار کنم دیگه نشنوم صداتو.. نبینم خواباتو
خدایی ندیدی کارایی رو که برات کردم
تموم لباسام خاکی شبیه پلک کردم
خدایی ندیدی که بعد تو من چی کشیدم
رو تنم جای روزای نبودت تیغ کشیدم
دویدم گریه کردم کوچه ها رو داد زدم
تموم بدنمو جلوی عکسات زدم
ضعیفی چشام کبودی دست و پاهام
کشیدم تیغ رو رگ بند اومد اون خون تو رگام
وای از اون روزی که نباشی وایو موزیک
یا که از من بخوای جدا شی
واااای…  واااای…
وای از اون روزی که یهو بگی برو
یا که به فراموشی یهو بدی منو
واااای… واااای
منو میکشه فکر و خیالت
چشمای من مونده به راهت
بیااااا… بیااااا…
اخر این دلم کار میده دستت
کار من شده خیره به عکست
نگاااا…  نگاااا.
کابوس شد همه اعتمادم نسبت به تو نابود شد
نابود شد حتی چراغ خونمون دیگه خاموش شد
گوشیتو خاموش کن دیگه خوابش برد
زانوهام زمین خوردن حالا خواهش کن
هر چی اغده داری ازم رو من خالیش کن
شبا گذشت جای خالیم پر
تو میخاستی دور ورت پر باشه
شبا که میخابه پیشت که صب پاشه
من دنیایی ساختم برا پیشرفتت
رفیق بزار بگم زیاد پیش رفته وایو موزیک
نه از اون یه سال پیشت نه به الانت
خیلی فرق کردی تف به اون مرامت
یه کم آروم بگیر نکنه ترسیدی ازم
یه روز آرزوت میشه حتی دست زدن به من
دیگه دست نزن به من پشیمونم بخدا پشیمونم
بهت گفته بودم بری دیگه برگشت نداری
تو دروغ میگی رو حرفاتم سند میزاری
اینقد حساس بودم روت حتی رگمم میدادم
دیگه کم آوردم خدا برس به دادم
نه چش دیدن دارم نه حرفی واسه گفتن
اینقد کشیدم که رو هوات قفلم
منو میکشه فکر و خیالت وایو موزیک
چشمای من مونده به راهت
بیااااا… بیااااا…
اخر این دلم کار میده دستت
کار من شده خیره به عکست
نگاااا…  نگاااا.
هی.. مثل یه مرد کشیدم دوریاتو

بازنویسی تکست : Ali Si

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها تکست آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه دانلود متن اهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه دانلود موزیک میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه mp3 میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه متن ترانه میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه دانلود آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه کیفیت 320 متن موزیک میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه دانلود ترانه میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه Text Music & Download music دانلود میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه دانلود موزیک جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه متن آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه دانلود اهنگ گلچین شده Iranian Music میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه اهنگ جدید دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ میلاد راستاد و مجتبی ادیان و محمد ام پی به نام توبه Download New Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو