loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید رستمی همون همیشگی,متن ترانه مجید رستمی همون همیشگی,دانلود موزیک جدید,تکست آهنگ مجید رستمی همون همیشگی,دانلود آهنگ مجید رستمی همون همیشگی ریمیکس Remix,Iranian Music,دانلود ب

حسین بازدید : 57 سه شنبه 03 مهر 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید رستمی همون همیشگی,متن ترانه مجید رستمی همون همیشگی,دانلود موزیک جدید,تکست آهنگ مجید رستمی همون همیشگی,دانلود آهنگ مجید رستمی همون همیشگی ریمیکس Remix,Iranian Music,دانلود بهترین آهنگها,متن موزیک مجید رستمی همون همیشگی,دانلود رایگان اهنگ مجید رستمی همون همیشگی,Text Music & Download music,دانلود آهنگ مجید رستمی همون همیشگی,دانلود  مجید رستمی همون همیشگی,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود موزیک مجید رستمی همون همیشگی,دانلود اهنگ ایرانی,mp3 مجید رستمی همون همیشگی,دانلود آهنگ 97 ,کد آوای انتظار همراه اول مجید رستمی همون همیشگی,دانلود آهنگ زیبا,متن آهنگ مجید رستمی همون همیشگی,کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید رستمی همون همیشگی, مجید رستمی همون همیشگی اهنگ جدید,دانلود آهنگ مجید رستمی همون همیشگی کیفیت 320,Download New Music,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه مجید رستمی همون همیشگی,دانلود متن اهنگ مجید رستمی همون همیشگی,

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی همون همیشگی
آهنگ جدید مجید رستمی همون همیشگی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Majid Rostami Hamoon Hamishegi
ترانه : روح ا.. همتی | آهنگ : مجید رستمی
بوزوکی : بهنام حکیم | تنظیم : امین آریا

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی همون همیشگی

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی همون همیشگی

حالم خرابه و بی رنگه زندگی میدونی چم شده همون همیشگی

همون همیشگی همون شبایه سرد

اگه هنوز منو دوست داری خب برگرد دلم وای دلم

بازم منو دلم تو کوچه ها تنها بی تو قدم زدیم

سکوته شبو ما با گریه هامون بازم به هم زدیم

نیستیو دیگه من کم مونده از عشقت یه گوشه دق کنم

بیا میخوام آینه ی اتاقو برات عاشق کنم

شعر آهنگ جدید مجید رستمی همون همیشگی

حالم خرابه و قلبم پر از غمه دنیا بدونه تو انگار جهنمه

دورم ازت ولی دلتنگتم هنوز

همدرد من شده این آه سینه سوز دلم وای دلم

بازم منو دلم , سکوته شبو بازم به هم زدیم

بازم منو دلم تو کوچه ها تنها بی تو قدم زدیم

سکوته شبو ما با گریه هامون بازم به هم زدیم

نیستیو دیگه من کم مونده از عشقت یه گوشه دق کنم

بیا میخوام آینه ی اتاقو برات عاشق کنم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید رستمی همون همیشگی متن ترانه مجید رستمی همون همیشگی دانلود موزیک جدید تکست آهنگ مجید رستمی همون همیشگی دانلود آهنگ مجید رستمی همون همیشگی ریمیکس Remix Iranian Music دانلود بهترین آهنگها متن موزیک مجید رستمی همون همیشگی دانلود رایگان اهنگ مجید رستمی همون همیشگی Text Music & Download music دانلود آهنگ مجید رستمی همون همیشگی دانلود مجید رستمی همون همیشگی دانلود اهنگ گلچین شده دانلود موزیک مجید رستمی همون همیشگی دانلود اهنگ ایرانی mp3 مجید رستمی همون همیشگی دانلود آهنگ 97 کد آوای انتظار همراه اول مجید رستمی همون همیشگی دانلود آهنگ زیبا متن آهنگ مجید رستمی همون همیشگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو