loading...

موزیک باحال درخواستی

X نت آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود آهنگ کمیاب X شعر آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X رضا صادقی به ن

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 06 شهریور 1398
X نت آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود آهنگ کمیاب X شعر آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود آهنگ mp3 رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود ترانه رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی ایرانسل X دانلود آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی با لینک مستقیم X آکورد آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود ریمیکس رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X متن آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X متن آهنگ X دانلود آهنگ زیبای رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X تکست آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی همراه اول X دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی X دانلود آهنگ ریمیکس رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی

 

http://www.myfaza2music.net

چرا از من گذشتی خیلی ساده
تو که دونستی این مرد پیاده
جونی شو پایه عشق تو داده
هه هه هه
شنیدم گفتی از عاشقی سیرام
نگفتی با خودت من یه وقت میمرم
حالا حق دل و از کی بگیرم
هه هه هه
چرا از من گذشتی بی تفاوت
نه انگار عشقی بود
نه روزگاری نه پائیز و زمستون نه بهاری
چه جور دلت اومد تنهام بزاری
تو که رفتی چرا پیغوم می دادی فلانی
رو بگین یه روز سردی کنار نیمکت
باغچه همونجا یه روزی عاشقونه بر میگردی
میدونم یه روزی عاشقونه بر میگردی







برچسب ها نت آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود آهنگ کمیاب شعر آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود آهنگ mp3 رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود ترانه رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی ایرانسل دانلود آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی با لینک مستقیم آکورد آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود ریمیکس رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی متن آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی متن آهنگ دانلود آهنگ زیبای رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی تکست آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود آهنگ رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی بهمراه متن کد آهنگ پیشواز رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی همراه اول دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی دانلود آهنگ ریمیکس رضا صادقی به نام چرا از من گذشتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو