دانلود آهنگ مجتبی دربیدی یار شیرین

Download Music Mojtaba Dorbidi Yare Shirin

آهنگ مجتبی دربیدی بنام یار شیرین

چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم

شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم

دانلود آهنگ مجتبی دربیدی یار شیرین

 

متن آهنگ یار شیرین از مجتبی دربیدی

چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم

شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم

آخه گفته بودی دیر نکن عاشقو دلگیر نکن گفته بودی زود بیا لحظه ی موعود بیا

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

گفتی بیا بیقرار انگار که اومد بهار گفتی بیا سر زده انگار که عید اومده

بذار مهتابو پیرهن کنم چشمتو روشن کنم سکه ی دیدار بشم عیدی واسه یار بشم

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

من خواب شیرینتم کنار بالینتم میخوام قصه ی خواهش بگم شعر نوازش بگم

زولفالمو در هم بریز خوابمو بر هم بریز نگو دیر شد و شور و تاب رفت عاشقه خسته خواب رفت

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

ترانه آهنگ یار شیرین از مجتبی دربیدی

گفتی بیا بیقرار انگار که اومد بهار گفتی بیا سر زده انگار که عید اومده

بذار مهتابو پیرهن کنم چشمتو روشن کنم سکه ی دیدار بشم عیدی واسه یار بشم

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

من خواب شیرینتم کنار بالینتم میخوام قصه ی خواهش بگم شعر نوازش بگم

زولفالمو در هم بریز خوابمو بر هم بریز نگو دیر شد و شور و تاب رفت عاشقه خسته خواب رفت

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz

منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز

manam on yare shirin manam on yare ba naz

واسه ی عاشقه دلتنگ دلم خونه ی دلباز

vaseye asheghe del tang delam khooneye delbaz