loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ تو سرتری فرزاد فرخ,    دانلود آهنگ عشقم فرزاد فرخ,    دانلود اهنگ نشانه فرزاد فرخ,    دانلود آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ, &

حسین بازدید : 25 یکشنبه 06 آبان 1397



,    دانلود آهنگ تو سرتری فرزاد فرخ
,    دانلود آهنگ عشقم فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ نشانه فرزاد فرخ
,    دانلود آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ پاییز فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ های فرزاد فرخ خواب
,    دانلود اهنگ فرزاد فرخ خواب
,    فرزاد فرخ عاقبت
,    دانلود اهنگ کامل پاییز فرزاد فرخ

http://www.iranava.net/

تحمل کن منو واسه یه لحظه
که داشتن چشات دنیا می ارزه
تحمل کن اگه سخته عزیزم
میخوام دستاتو تو دستام بگیرم
آره تو سر تری اینو میدونم
آره تو برتری اینم میدونم
من که چیزی نخواستم که تو رفت ... تحمل کن منو واسه یه لحظه
که داشتن چشات دنیا می ارزه
تحمل کن اگه سخته عزیزم
میخوام دستاتو تو دستام بگیرم
آره تو سر تری اینو میدونم
آره تو برتری اینم میدونم
من که چیزی نخواستم که تو رفتی
دلم رو زیر پا له کردی رفتی
دلم رو زیر پا له کردی رفتی
شعر آهنگ جدید فرزاد فرخ تو سرتری
خیال کردم میمونی از تو چشمام میخونی
میخونی دلم خونه تنم خسته و داغونه
نگات کردم نفهمیدی چقد درگیر این حسم
صدات کردم نفهمیدی چقد محتاج این عشقم
آره تو سر تری اینو میدونم
آره تو برتری اینم میدونم
من که چیزی نخواستم که تو رفتی
دلم رو زیر پا له کردی رفتی
دلم رو زیر پا له کردی رفتی

دانلود آهنگ با کیفیت320







برچسب ها دانلود آهنگ تو سرتری فرزاد فرخ دانلود آهنگ عشقم فرزاد فرخ دانلود اهنگ نشانه فرزاد فرخ دانلود آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ دانلود اهنگ پاییز فرزاد فرخ دانلود اهنگ های فرزاد فرخ خواب دانلود اهنگ فرزاد فرخ خواب فرزاد فرخ عاقبت دانلود اهنگ کامل پاییز فرزاد فرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو