loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ نگاهی که میگشت دنباله یه بهونه,    آهنگ من بودم همونی که,    اهنگ من بودم اونی که بخاطرت,    دانلود آهنگ من هنوز همونم از م

حسین بازدید : 53 یکشنبه 13 آبان 1397



,    دانلود اهنگ نگاهی که میگشت دنباله یه بهونه
,    آهنگ من بودم همونی که
,    اهنگ من بودم اونی که بخاطرت
,    دانلود آهنگ من هنوز همونم از مسیح
,    دانلود اهنگ مسیح به همه بگو
,    متن آهنگ من هنوز همونم
,    دانلود اهنگ مسیح دیوونه کن
,    مسیح و آرش ap عشق من
,    دانلود ریمیکس آهنگ من هنوز همونم

http://www.jenabmusic.com/25404/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AD-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%B4-ap-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D9%87%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85.html

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم
آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Masih Ft Arash AP Hanooz Hamoonam

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

 

متن آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

من هنوز همونم هنوزم گریه هام بی صداست
تو همونی اونی که واسه من یه اشتباست
من بودم کسی که به خاطرت کشید کنار
از رو عمد گذاشتی تو قلبشو به زیر پات

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

شعر آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

نگاهت همونه نگاهی که می گشت دنباله یه بهونه
ماله دیگرونه دلی که دل به خاطرش با همه بد بوده
ماله من بوده اون زندگی که دیگه نابوده
آره من اونم اونی که بین ما تنها مونده

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ نگاهی که میگشت دنباله یه بهونه آهنگ من بودم همونی که اهنگ من بودم اونی که بخاطرت دانلود آهنگ من هنوز همونم از مسیح دانلود اهنگ مسیح به همه بگو متن آهنگ من هنوز همونم دانلود اهنگ مسیح دیوونه کن مسیح و آرش ap عشق من دانلود ریمیکس آهنگ من هنوز همونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو