loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی چرا رفت,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی تصمیم,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی سردرد,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 3579 دوشنبه 12 اسفند 1398


,   
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی چرا رفت
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی تصمیم
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی سردرد
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی معروف شدن
,    اهنگ علیرضا زنگی سلام استرس
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی لب زخمی
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی غیر مجاز
,    فرشاد دارک لاو و علیرضا زنگی معروف شدن
,    دانلود اهنگ علیرضا زنگی آغوش
,    دانلود آهنگ
,   

 

تنها شدم تنها شدم تنها

تنها میون این همه آدم

میترسم از روزی که برگردی

نگی حست بوده به من عادت

طاقت نداره قلب داغونم

هر شب با عکسات خیس بارونم

خسته شدم از این همه تکرار

تنها شدم تنها شده انگار

هوای شهر بینمون تاریک

مرز میون ما دوتا باریک

بارم با فکر تو خیالم رفت

با یادگاریات شدم هم تخت

شعرای من بوی تو رو میده

با کی باید حرف بزنم دیگه – وایو موزیک

سوخته دلش هرکس که حالمو

اینجور توی خیابونا دیده

برگرد بیا بسه دیگه دوریت

خستم از این دوست داشتن روزی

ببین چقدر حالم پریشونه

سردر گمم بی تو این خونه

کی فکرشو میکرد بری بی من

فکرت منو تنها نمیزاره

بخواب تو با خیال اون راحت

چشمای من بیدار بیداره

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ علیرضا زنگی چرا رفت دانلود اهنگ علیرضا زنگی تصمیم دانلود اهنگ علیرضا زنگی سردرد دانلود اهنگ علیرضا زنگی معروف شدن اهنگ علیرضا زنگی سلام استرس دانلود اهنگ علیرضا زنگی لب زخمی دانلود اهنگ علیرضا زنگی غیر مجاز فرشاد دارک لاو و علیرضا زنگی معروف شدن دانلود اهنگ علیرضا زنگی آغوش دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو