loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ با عرض عشقو خواهش,    متن اهنگ گفتم یه عرضی دارم,    متن آهنگ احمد سعیدی تو باشی,    متن اهنگ اخه عشق تو اتیش زده به دلم, 

حسین بازدید : 33 جمعه 08 فروردین 1399


,    متن اهنگ با عرض عشقو خواهش
,    متن اهنگ گفتم یه عرضی دارم
,    متن آهنگ احمد سعیدی تو باشی
,    متن اهنگ اخه عشق تو اتیش زده به دلم
,    آهنگ عشق تو آتیش زده به دلم
,    آهنگ تو باشی احمد سعیدی 320
,    متن اهنگ احمد سعیدی به نام میدونم نمیشه باورت
,    متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی کیفیت 320
,    تو باشی احمد سعیدی متن
,    متن آهنگ
,   

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه

عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

♫     ♫     ♫    ♫

♫     ♫ NEXT1.IR ♫     ♫

♫     ♫     ♫    ♫

منزله تو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسشو ببینه

چادر گلیتو سر کن رخت سفید به تن کن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

با عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده دیگه حالم از این حرفا گذشته







برچسب ها متن اهنگ با عرض عشقو خواهش متن اهنگ گفتم یه عرضی دارم متن آهنگ احمد سعیدی تو باشی متن اهنگ اخه عشق تو اتیش زده به دلم آهنگ عشق تو آتیش زده به دلم آهنگ تو باشی احمد سعیدی 320 متن اهنگ احمد سعیدی به نام میدونم نمیشه باورت متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی کیفیت 320 تو باشی احمد سعیدی متن متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو