loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ تو به جای منم داری زجر میکشی,    تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی,    مگه میشه باشیو تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم,  &

حسین بازدید : 105 پنجشنبه 17 آبان 1397



,    دانلود آهنگ تو به جای منم داری زجر میکشی
,    تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی
,    مگه میشه باشیو تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم
,    یه غرور یخی یه ستاره سرد
,    مگه میشه تو باشی من تنها بمونم
,    تو کنارمی نمیترسه دلم
,    دانلود آهنگ شوخی مگه میشه باشیو تنها بمونم
,    مگه میشه باشی وتنها بمونم مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ قلب یخی مرتضی پاشایی

,   

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی نگران منی
آهنگ جدید مرتضی پاشایی نگران منی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Morteza Pashaei Negarane Mani

تیتراز ویژه برنامه ماه عسل

ترانه : مهرزاد امیر خانی | آهنگ : مرتضی پاشایی | تنظیم : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی نگران منی

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی نگران منی

تو به جای منم داری زجر می کشی یکی عاشقته که تو عاشقشی
تو به جای منم پر قصه شدی نذار خسته بشم نگو خسته شدی
نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم
نگران منی مثل بچگیا تو خوت می دونی من ازت چی می خوام
مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیم و تو یادم دادی عاشقیم رو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشت و نوشته
تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی

شعر آهنگ جدید مرتضی پاشایی نگران منی

یه غبار یخی یه ستاره سرد یه شب از همه چی به خدا گله کرد
یک دفعه به خودش همه چی رو سپرد دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد
نگران منی به قرصه دلم تو کنار منی نمی ترسه دلم
بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر بذار گریه کنم پیش تو دل سیر
مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیم رو تو یادم دادی عاشقیم رو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشت و نوشته
تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/10766/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86.html







برچسب ها دانلود آهنگ تو به جای منم داری زجر میکشی تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی مگه میشه باشیو تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم یه غرور یخی یه ستاره سرد مگه میشه تو باشی من تنها بمونم تو کنارمی نمیترسه دلم دانلود آهنگ شوخی مگه میشه باشیو تنها بمونم مگه میشه باشی وتنها بمونم مرتضی پاشایی دانلود آهنگ قلب یخی مرتضی پاشایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو