loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ زل میزنی تو چشمم,    دانلود آهنگ زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم,    دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی,&nb

حسین بازدید : 137 شنبه 22 تیر 1398


,   
,    دانلود آهنگ زل میزنی تو چشمم
,    دانلود آهنگ زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم
,    دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی
,    اهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم
,    آهنگ انقدر خوبی که حس میکنم تورو هرجا کنارم
,    دانلود اهنگ انقدر خوبی امو باند
,    زل که میزنی توی چشمم امو بند
,    دانلود ریمیکس آهنگ انقدر خوبی امو باند
,    دانلود اهنگ جدید امو باند بنام برف

 

متن آهنگ جدید امو باند اینقدر خوبی

اینقدر خوبی که فکرم همش هر جا که باشم با تو درگیره

دنیا تویه دستامه وقتی میشم تو چشات خیره تو این بی کسی قلبم ازت آرامش میگیره

اینقدر خوبی که حس میکنم تو رو هر جا کنارم میدونی بی تو به این زندگی حسی ندارم

عشقه من تو رو بیشتر از اونی که فکرشو میکنی دوست دارم , دوست دارم

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

شعر آهنگ جدید امو باند اینقدر خوبی

اینقدر چشمات پر از احساسه که دلم میمیره واسه یک لحظه دیدنه تو

دریا تویه چشمای تو خوابه ببین قلبم بیتابه واسه ی رسیدنه تو

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ زل میزنی تو چشمم دانلود آهنگ زل که میزنی توی چشمم آرومم میکنی عشقم دانلود اهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی اهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم آهنگ انقدر خوبی که حس میکنم تورو هرجا کنارم دانلود اهنگ انقدر خوبی امو باند زل که میزنی توی چشمم امو بند دانلود ریمیکس آهنگ انقدر خوبی امو باند دانلود اهنگ جدید امو باند بنام برف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو