loading...

موزیک باحال درخواستی

سر راه ره ته دارنی کوچه ره منخدا شیدای شیدا بیمهعاشق لیلا بیمه سیو زلف ته دارنی شونه ره منخدا شیدای شیدا بیمهعاشق لیلا بیمه لیلا مثل گول نازهوه ره خوامبه بی اندازهسر راه ره ته دارنی کوچه ره منخدا شی

حسین بازدید : 951 جمعه 18 آبان 1397

سر راه ره ته دارنی کوچه ره من
خدا شیدای شیدا بیمه
عاشق لیلا بیمه

سیو زلف ته دارنی شونه ره من
خدا شیدای شیدا بیمه
عاشق لیلا بیمه


لیلا مثل گول نازه
وه ره خوامبه بی اندازه

سر راه ره ته دارنی کوچه ره من
خدا شیدای شیدا بیمه
عاشق لیلا بیمه

سیو زلف ته دارنی شونه ره من
خدا شیدای شیدا بیمه
عاشق لیلا بیمه


لیلا مثل گول نازه
وه ره خوامبه بی اندازه

 

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                                               

 







برچسب ها سر راه ره ته دارنی کوچه ره من خدا شیدای شیدا بیمه عاشق لیلا بیمه سیو زلف ته دارنی شونه ره من خدا شیدای شیدا بیمه عاشق لیلا بیمه لیلا مثل گول نازه وه ره خوامبه بی اندازه دانلود آهنگ سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده دانلود آهنگ سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده کیفیت 320 دانلود آهنگ سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده ریمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده دانلود رایگان اهنگ سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده کد آهنگ پیشواز همراه اول سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده متن آهنگ سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده اکورد آهنگ سر راه ره ته دارنی کوچه ره من رشید بابا زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو