loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ میدونی قلبم پره غمه رضا شیری,    رضا شیری چه غم عجیبیه,    با من بهم زدی رضا شیری,    دانلود آهنگ رضا شیری با من حرف بزن,&n

حسین بازدید : 69 یکشنبه 20 آبان 1397


,    دانلود اهنگ میدونی قلبم پره غمه رضا شیری
,    رضا شیری چه غم عجیبیه
,    با من بهم زدی رضا شیری
,    دانلود آهنگ رضا شیری با من حرف بزن
,    یادمه حرفایی که تو روبرو بهم زدی مجید پاکور
,    دانلود اهنگ رضا شیری
,    دانلود آهنگ رضا شیری مثل تنهایی
,    یکم راه برو رضا شیری
,    دانلود اهنگ رضا شیری با معرفت

http://www.jenabmusic.com/23672/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%87%D9%85-%D8%B2%D8%AF%DB%8C.html

دانلود آهنگ جدید رضا شیری با من بهم زدی
آهنگ جدید رضا شیری با من بهم زدی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Reza Shiri Ba Man Be Ham Zadi
ترانه : حمید فریزند | آهنگ : مهدی دارابی
تنظیم . میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید رضا شیری با من بهم زدی

 

متن آهنگ جدید رضا شیری با من بهم زدی

میدونی قلبم پره غمه میشکنه بغضم پیشه همه

همه ی حرفاتو زدی همه ی حرمتا شکست

حتی این اشکایه چشام جلویه راهتو نبست

چیزی نداری که بگی روزو شبام شده یکی

این همه درد دلو من بی تو بگم آخه به کی

چه غمه عجیبیه حاله غریبیه دیگه نمیخوام ازت پیشم بمونی

اصا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو

حالا که دوست دارمو نمیدونی دروغ بود میگفتی برم نمیتونی

چه غمه عجیبیه حاله غریبیه

دیگه نمیخوام ازت پیشم بمونی

اصا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو

حالا که دوست دارمو نمیدونی

دروغ بود میگفتی برم نمیتونی

شعر آهنگ جدید رضا شیری با من بهم زدی

مثه عذابه خاطره هات بگو یه خوابه خالیه جات

چی شده این همه میخوای بگیری فاصله ازم

این همه عاشقه توام چرا باهام زدی بهم

چه غمه عجیبیه حاله غریبیه دیگه نمیخوام ازت پیشم بمونی

اصا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو

حالا که دوست دارمو نمیدونی دروغ بود میگفتی برم نمیتونی

چه غمه عجیبیه حاله غریبیه

دیگه نمیخوام ازت پیشم بمونی

اصا نمیخوام تو رو نمیخوامت برو

حالا که دوست دارمو نمیدونی

دروغ بود میگفتی برم نمیتونی

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ میدونی قلبم پره غمه رضا شیری رضا شیری چه غم عجیبیه با من بهم زدی رضا شیری دانلود آهنگ رضا شیری با من حرف بزن یادمه حرفایی که تو روبرو بهم زدی مجید پاکور دانلود اهنگ رضا شیری دانلود آهنگ رضا شیری مثل تنهایی یکم راه برو رضا شیری دانلود اهنگ رضا شیری با معرفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو