loading...

موزیک باحال درخواستی

تا به امروز نشنیدم صدای دو پاتومن که واسه تو می مردم تو به کی دادی نگاتومن چشام به نگاتو ، تو چشات یه جای دیگستکی به جز من به نگاهت یه نگاه تازه میدست؟حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه؟آخه دختر دیگه

حسین بازدید : 19 دوشنبه 28 آبان 1397

تا به امروز نشنیدم صدای دو پاتو
من که واسه تو می مردم تو به کی دادی نگاتو

من چشام به نگاتو ، تو چشات یه جای دیگست
کی به جز من به نگاهت یه نگاه تازه میدست؟

حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه؟


آخه دختر دیگه بس کن داره دل دیوونه میشه

تو خودت بودی که با حیله نشستی توی قلبم
تو دو رویی مثل سکه پاگذاشتی روی قلبم




تا به امروز نشنیدم صدای دو پاتو
من که واسه تو می مردم تو به کی دادی نگاتو

من چشام به نگاتو ، تو چشات یه جای دیگست
کی به جز من به نگاهت یه نگاه تازه میدست؟

حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه؟
آخه دختر دیگه بس کن داره دل دیوونه میشه
تو خودت بودی که با حیله نشستی توی قلبم
تو دو رویی مثل سکه پاگذاشتی روی قلبم

 دانلود آهنگ تو به کی دادی نگاتو از آرش دلفان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو