loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ بخت من خوابه ای خدا,    دانلود زیباترین اهنگ های والایار,    دانلود اهنگ بی تو والایار,    دانلود اهنگ والایار جاده, &

حسین بازدید : 29 جمعه 02 آذر 1397




,    دانلود اهنگ بخت من خوابه ای خدا
,    دانلود زیباترین اهنگ های والایار
,    دانلود اهنگ بی تو والایار
,    دانلود اهنگ والایار جاده
,    دانلود آهنگ دلای سنگی از والایار
,    دانلود اهنگ والایار گل اویشن
,    دانلود آهنگ غمگین از والایار
,    دانلود اهنگ مادر والایار
,    دانلود آهنگ والایار

,   

 

http://nakaman.net/

بخت من خوابه ای خدا دیگه تحمل ندارم

همین روزاست از بار غم بشکنه حتی گیتارم
بشکنه حتی گیتارم تو شهر این آدمکا تنهایی تنها یارمه

اشکای سرد و بی صدا رفیق چشم تارمه رفیق چشم تارمه

ای خدا بسه این همه بلا این همه جفا به این دل من

به خودت قسم دیگه بریدم بس که شنیدم زخم زبون من

دیگه بریدم ای خدا دارم جون میدم بی صدا

انگار که دلخوری ازم انگار که قهری تو باهام

دانلود آهنگ خسته (بخت من خوابه) از والایار

دیگه بریدم ای خدا رمق نداره این پاهام رمق نداره این پاهام

هیشکی نمیفهمه دلم چند بار شکسته تا حالا

پس حرف این دلو آخه به کی باید بگم خدا به کی باید بگم خدا

ای خدا بسه این همه بلا این همه جفا به این دل من

به خودت قسم دیگه بریدم بس که شنیدم زخم زبون من

دیگه بریدم ای خدا دارم جون میدم بی صدا

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ بخت من خوابه ای خدا دانلود زیباترین اهنگ های والایار دانلود اهنگ بی تو والایار دانلود اهنگ والایار جاده دانلود آهنگ دلای سنگی از والایار دانلود اهنگ والایار گل اویشن دانلود آهنگ غمگین از والایار دانلود اهنگ مادر والایار دانلود آهنگ والایار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو