loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ  انگار از حمید امینی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  انگار از حمید امینی ,کد آوای انتظار همراه اول  انگار از حمید امینی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  انگار از حمید امینی ,دانلود آهن

حسین بازدید : 97 جمعه 02 آذر 1397

متن آهنگ  انگار از حمید امینی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  انگار از حمید امینی ,کد آوای انتظار همراه اول  انگار از حمید امینی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  انگار از حمید امینی ,دانلود آهنگ  انگار از حمید امینی  کیفیت 320,دانلود آهنگ  انگار از حمید امینی  ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  انگار از حمید امینی ,اکورد آهنگ  انگار از حمید امینی ,دانلود رایگان اهنگ  انگار از حمید امینی ,

یه روز نشه قلب منو ول کنی 

بی تو میمیره این قلب من

وقتشه سکوت این قلب و بشکنی

یه وقت نشه بخوای بری بی خبر

حتی بیاد به  ذهن تو فکر سفر

وجود تو بسته به جون من

تازه داره عاشق میشه قلبم تو فکر من یاد توئه

قلب من عاشق شده انگار …..!!

بگم تو رو دوست دارم صد بار 

ولی دارم عاشق میشم انگار

ای دل من بی تو میمیره

اگه نبینمت من و……….!

http://nakaman.net

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها متن آهنگ انگار از حمید امینی کد آهنگ پیشواز ایرانسل انگار از حمید امینی کد آوای انتظار همراه اول انگار از حمید امینی کد آهنگ پیشواز همراه اول انگار از حمید امینی دانلود آهنگ انگار از حمید امینی کیفیت 320 دانلود آهنگ انگار از حمید امینی ریمیکس Remix دانلود آهنگ انگار از حمید امینی اکورد آهنگ انگار از حمید امینی دانلود رایگان اهنگ انگار از حمید امینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو