loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ بهت میگم دوست دارم,    آرش بهت میگم دوست دارم 320,    اهنگ ارش بهت میگم دوست دارم اپارات,    دانلود آهنگ آرش بهت میگم دوست

حسین بازدید : 347 چهارشنبه 07 آذر 1397



,    دانلود اهنگ بهت میگم دوست دارم
,    آرش بهت میگم دوست دارم 320
,    اهنگ ارش بهت میگم دوست دارم اپارات
,    دانلود آهنگ آرش بهت میگم دوست دارم با کیفیت 320
,    دانلود موزیک ویدیو آرش بهت میگم دوست دارم
,    دانلود آهنگ آرش بهت میگم دوست دارم 320
,    ارش بهت میگم دوست دارم دانلود
,    دانلود موزیک ویدیو آرش بهت میگم دوست دارم از آرش
,    دانلود آهنگ قدیمی آرش بهت میگم دوست دارم

,   

متن آهنگ مسعود صابری دلبر

 

اون دلت میخواد از من بکنه ولی من به داشتنت دلم روشنه دلت میخواد بگیری فاصله عطر تو پیچیده رو تنمه

 لمس دستات هنوز مرهممه اونکه میخواد تورو قلب منه

نکنش اذیت آخه عاشقه تورو میخواد مگه دست منه نه دست دله میخواد حرف بزنه

نه نری تو آخه ی چیزی توو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم آخه عشق منی خب چقد دلبری تو

نه نری تو آخه ی چیزی توو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم آخه عشق منی خب دل میبری تو

نذار از هم بپاشم عشقم از سرت بره دل تو باز به من ببند باز یادت نره

تو فقط بروم بخند غمای این دلم بره

بذار اون لبای تو دوست دارمو باز بگه

نه نری تو آخه ی چیزی تو زندگیم کمه بازم

من اینو بهت میگم دوست دارم آخه عشق منی خب چقد دلبری تو

نه نری تو آخه ی چیزی توو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم آخه عشق منی خب دل میبری تو

نه نری تو آخه ی چیزی تو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم آخه عشق منی خب چقد دلبری تو

نه نری تو آخه ی چیزی توو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم آخه عشق منی خب دل میبری تو

http://www.jenabmusic.com/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ بهت میگم دوست دارم آرش بهت میگم دوست دارم 320 اهنگ ارش بهت میگم دوست دارم اپارات دانلود آهنگ آرش بهت میگم دوست دارم با کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو آرش بهت میگم دوست دارم دانلود آهنگ آرش بهت میگم دوست دارم 320 ارش بهت میگم دوست دارم دانلود دانلود موزیک ویدیو آرش بهت میگم دوست دارم از آرش دانلود آهنگ قدیمی آرش بهت میگم دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو