loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ علی ارشدی چقد عوض شدی,    کد پیشواز همراه اول علی ارشدی چقد عوض شدی,    خیلی عوض شدی,    آهنگ فراموشت نمیکنم علی ارشدی, &

حسین بازدید : 9 جمعه 09 آذر 1397


,    متن آهنگ علی ارشدی چقد عوض شدی
,    کد پیشواز همراه اول علی ارشدی چقد عوض شدی
,    خیلی عوض شدی
,    آهنگ فراموشت نمیکنم علی ارشدی
,    دانلود اهنگ علی ارشدی چقد قشنگ و بی صدا

,   

متن شعر آهنگ چقدر عوض شدی از علی ارشدی

گفتی میرم سفر ولی میام پیشت با دست پر

گفتی تا من کنارتم غصه دنیا رو نخور

گفته بودی که هیچ کسی نمیگیره جای منو

محال روزی برسه نگیری دستای منو

یه کاری کردی با دلم که زندگی برام نموند

آتیش بی خیالی هات تموم دنیامو سوزوند

گناه من چی بود مگه سنگ صبور غسه هام

فقط بهم بدی نکن من از تو خوبی نمیخوام

♫♫♫

چقد عوض شدی گلم چی سر عشقمون اومد

چی شد که قلبت یه دفعه قید منو اینجوری زد

چقد عوض شدی گلم اون همه مهربونی کو

چی شد روزای خوبمون من نمیگم خودت بگو

♫♫♫

کی فکرشو میکرد یه روز اینجوری باشه قسمتم

بشکنی داغونم کنی جا بذاری تو غربتم

اگه بدونی چجوری این همه راهو اومدم

اگه بدونی که چیا کشیدمو دم نزدم

هر جا که اسم تو میاد اسم خودم یادم میره

یه لحظه خشکم میزنه یه لحظه گریه ام میگیره

دلیل گریه های من فقط تویی یادت باشه

یه روز نیاد که زندگیت مثه من از هم بپاشه

♫♫♫

چقد عوض شدی گلم چی سر عشقمون اومد

چی شد که قلبت یه دفعه قید منو اینجوری زد

چقد عوض شدی گلم اون همه مهربونی کو

چی شد روزای خوبمون من نمیگم خودت بگو

https://hammihan.com/post/5201744







برچسب ها متن آهنگ علی ارشدی چقد عوض شدی کد پیشواز همراه اول علی ارشدی چقد عوض شدی خیلی عوض شدی آهنگ فراموشت نمیکنم علی ارشدی دانلود اهنگ علی ارشدی چقد قشنگ و بی صدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو