loading...

موزیک باحال درخواستی

خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد که بکنم ازت دروغگو حتی عشقتم به من دروغ بود واسه کارات جوابی حتی ندادی پیچوندیم هربار دلم به عشق تو گرم نبود میدونی هیچیمون مچ نبود صدای تو هربار تو&n

حسین بازدید : 43 جمعه 23 فروردین 1398

خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد

که بکنم ازت دروغگو حتی عشقتم به من دروغ بود

واسه کارات جوابی حتی ندادی پیچوندیم هربار

دلم به عشق تو گرم نبود میدونی هیچیمون مچ نبود

صدای تو هربار تو گوشم میاد و حتی نمیشه روتم

دوباره بیای تو سراغ من حتی فکرشم نکن که دوباره من 

تو رو رات میدم توی زندگیم اونی که تو داری دل که نی

تو یکیو میخوای که بازی کنی باهاش به کجا رسیدی تو زندگیت

دانلود آهنگ بیکلام خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد ,دانلود آهنگ جدید خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد ,خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد,دانلود آهنگ خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ,

 

nicmusic.net/1396/07/harbar/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد دانلود آهنگ جدید خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد کد آهنگ پیشواز همراه اول خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد دانلود آهنگ خیانتت به من ثابت شد غرور لعنتیت باعث شد با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو