loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود اهنگ احساسی X دانلود اهنگ غمگین X دانلود اهنگ عاشقانه X دنلود اهنگ 203 X دانلود اهنگ2014 X دنلود اهنگ غمگین و عاشقانه2014 X متن اهنگ محمد پور تقی عزیز ساده

حسین بازدید : 67 جمعه 16 آذر 1397
X دانلود اهنگ احساسی X دانلود اهنگ غمگین X دانلود اهنگ عاشقانه X دنلود اهنگ 203 X دانلود اهنگ2014 X دنلود اهنگ غمگین و عاشقانه2014 X متن اهنگ محمد پور تقی عزیز ساده من X اهنگ زیبا X دانلود ترانه های غمگین عاشقانه X اهنگ محمد پور تقی عزیز ساده من X دانلود اهنگ غمگین ملایم X اهنگ احساسی X اهنگ عزیز ساده من X دانلود اهنگ غم X سایت دانلود اهنگ غمگین X بهترین اهنگ عاشقانه و غمگین X اهنگ غمگین احساسی جدید X دانلود برترین اهنگ احساسی 94

تو رو باید زندگی کرد تو سرودنی نبودی

تو دلم شکوفه کردی ولی موندنی نبودی

تن زدم به آب و آتیش تا کنار من بمونی

من که از دوریت می مردم خودتم اینو می دونی

خودتم اینو می دونی

http://btab74.rozblog.com/post/61

 

حسرتت تا آخر عمر توی قلب من می مونه

کی می خواد جاتو بگیره دیگه هیچکی نمی تونه

دیگه هیچکی نمی تونه

عزیز ساده ی من ندونستم

داشتم از دوریت می مردم تو روزای جدایی

بر نگشتم سر راهت تا که نشکنه غرورم

تا که زیر پا نمونه دوباره قلب صبورم

دوباره قلب صبورم

قلب صبورم

حال فهمیدی چرا همیشه قلبم نگرون بود

آخه عشق من همش بازی دست دیگرون بود

تو خودت خوب بودی اما آدمکها نمیذاشتن

اون بدا که خیلی آسون منو زیر پا گذاشتن

منو زیر پا گذاشتن

منو زیر پا گذاشتن

عزیز ساده ی من ندونستم

داشتم از دوریت می مردم تو روزای جدایی

........................................................................

برای دانلود کلیک کنید

 







برچسب ها دانلود اهنگ احساسی دانلود اهنگ غمگین دانلود اهنگ عاشقانه دنلود اهنگ 203 دانلود اهنگ2014 دنلود اهنگ غمگین و عاشقانه2014 متن اهنگ محمد پور تقی عزیز ساده من اهنگ زیبا دانلود ترانه های غمگین عاشقانه اهنگ محمد پور تقی عزیز ساده من دانلود اهنگ غمگین ملایم اهنگ احساسی اهنگ عزیز ساده من دانلود اهنگ غم سایت دانلود اهنگ غمگین بهترین اهنگ عاشقانه و غمگین اهنگ غمگین احساسی جدید دانلود برترین اهنگ احساسی 94
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو