loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ عشق من نبودنت برام آزاره,    متن اهنگ احمد صفایی عشق من,    دانلود اهنگ من خیلی دوست دارم,    دانلود اهنگ برعکس تو من خیلی

حسین بازدید : 53 سه شنبه 04 دی 1397

,    دانلود آهنگ عشق من نبودنت برام آزاره
,    متن اهنگ احمد صفایی عشق من
,    دانلود اهنگ من خیلی دوست دارم
,    دانلود اهنگ برعکس تو من خیلی دوست دارم
,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من
,    اهنگ احمد صفایی ارزوی من
,    آکورد آهنگ عشق من احمد صفایی
,    البوم احمد صفایی
,    کلیپ برعکس تو من خیلی دوست دارم

,   

متن آهنگ احمد صفایی عشق من

عشق من نموندنت واسم آزاره با دلم بازی نکن جون نداره

جز خودت هیچکسی مهم نیست واسم من تو رو دوست دارم روت حساسم

با من بمون حتی بد به اینم راضیم خیلی بهت وابسته م من احساسیم

با هر قدم با هر نفس همش تو فکرمی نمیشه از تو بگذرم چون تو عشقمی

برعکس تو من خیلی دوست دارم روبروم عکسات و میزارم

خیلی دوست دارم عشق من برعکس تو من گله ندارم

طاقت دوری ندارم واسه چشمات بیقرارم عشق من

برعکس تو من خیلی دوست دارم روبروم عکسات و میزارم

خیلی دوست دارم عشق من برعکس تو من گله ندارم

طاقت دوری ندارم واسه چشمات بیقرارم عشق من

صبح تا شب، شب تا صبح روزام رو تکراره

زندگی بهم خورده ندارم راه چاره

یادگار ازت دارم دلم به اون خوشه

سختمه این که ببینمت یکی بخواد عاشق تو شه

برعکس تو من خیلی دوست دارم روبروم عکسات و میزارم

خیلی دوست دارم عشق من برعکس تو من گله ندارم

طاقت دوری ندارم واسه چشمات بیقرارم عشق من

برعکس تو من خیلی دوست دارم روبروم عکسات و میزارم

خیلی دوست دارم عشق من برعکس تو من گله ندارم

طاقت دوری ندارم واسه چشمات بیقرارم عشق من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ عشق من نبودنت برام آزاره متن اهنگ احمد صفایی عشق من دانلود اهنگ من خیلی دوست دارم دانلود اهنگ برعکس تو من خیلی دوست دارم دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من اهنگ احمد صفایی ارزوی من آکورد آهنگ عشق من احمد صفایی البوم احمد صفایی کلیپ برعکس تو من خیلی دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو