دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ اهل عاشقی

Download New Music Farzad Farokh Ahle Asheghi

ترانه . آهنگ : فرزاد فرخ |تنظیم . میکس و مسترینگ : A.B.Z

فرزاد فرخ بنام اهل عاشقی سرگذشت قلب من دچار عشق نبود اهل عاشقی نبود

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ اهل عاشقی

 

متن آهنگ جدید فرزاد فرخ اهل عاشقی

هوای من برای تو اگر که ماندگار شوی که جان من برای تو اگر که سازگار شوی

پر میکشم تو دستای تو نفس میکشم از هوای تو

سرگذشت قلبه من دچار عشق نبود اهل عاشقی نبود تو آمدی شدی تمام من
جای امن بودنم یه کنج قلبه توست حسه خوب چشم توست عشقه پاک ناتمام من

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش
باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش

شعر آهنگ جدید فرزاد فرخ اهل عاشقی

پر میکشم تو دستای تو نفس میکشم از هوای تو
دست رو قلبه من بذار که غرق خواهشه از نگاه من ببین پر از نوازشه

اگر که ماندگار شوی که جان من برای تو اگر که سازگار شوی

سرگذشت قلبه من دچار عشق نبود اهل عاشقی نبود تو آمدی شدی تمام من
جای امن بودنم یه کنج قلبه توست حسه خوب چشم توست عشقه پاک ناتمام من

باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش
باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو جایی نرو بمان تو با من باش