loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید نگو نه افشین آذری,دانلود آهنگ نگو نه افشین آذری با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ نگو نه افشین آذری ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو نه افشین آذری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو نه

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 05 دی 1397

دانلود آهنگ جدید نگو نه افشین آذری,دانلود آهنگ نگو نه افشین آذری با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ نگو نه افشین آذری ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو نه افشین آذری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو نه افشین آذری ,

متن آهنگ نگو نه افشین آذری
Lyrics Music Afshin Azari Nagoo Na

متن آهنگ نگو نه افشین آذری

 

ترانه و شعر آهنگ نگو نه افشین آذری

من از اول میدونستم بی ثمره تلاشم زدم به آبو آتیش تا بتونم با تو باشم
نه نگو عاشق نبودم به من نگو بی احساس من بد اما هیشکی تو رو مثله من نمیخواست

من اگه دارم میرم چون که میدونم ته این قصه عذابه
من اگه دارم میرم چون که یه کمی تب عشقه تو بخوابه

نمیتونم برسونم خودمو به تو نگو نه
تو رو جونه هر دوتامون از پیشم برو نگو نه بگو پر میکنی سریع جای خالیمو نگو نه

نمیتونم برسونم خودمو به تو نگو نه
تو رو جونه هر دوتامون از پیشم برو نگو نه بگو پر میکنی سریع جای خالیمو نگو نه

تکست آهنگ نگو نه افشین آذری

مدیونی اگه فکر کنی میتونم پات نمی مونم میدونی خودت همه چیو
مدیونی اگه فکر کنی میتونم خودم نمیخوام میدونی زندگیم تویی تو

نمیتونم برسونم خودمو به تو نگو نه
تو رو جونه هر دوتامون از پیشم برو نگو نه بگو پر میکنی سریع جای خالیمو نگو نه

نمیتونم برسونم خودمو به تو نگو نه
تو رو جونه هر دوتامون از پیشم برو نگو نه بگو پر میکنی سریع جای خالیمو نگو نه

http://www.faratext.com/14383/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%DA%AF%D9%88-%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید نگو نه افشین آذری دانلود آهنگ نگو نه افشین آذری با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ نگو نه افشین آذری متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو نه افشین آذری کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو نه افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو