loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ ترکی پرویز بلبل من سون گوزلین,    متن آهنگ تصویری پرویز بلبل من سون گوزلین,    پرویز بلبل من سون گوزلین تصویری,    متن آهنگ من

حسین بازدید : 2006 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,    متن آهنگ ترکی پرویز بلبل من سون گوزلین
,    متن آهنگ تصویری پرویز بلبل من سون گوزلین
,    پرویز بلبل من سون گوزلین تصویری
,    متن آهنگ من سون گوزلین
,    متن آهنگ من سون گوزل هامیدان گوزل
,    آهنگ ترکی اول دسه اولرم
,    آهنگ من سون گوزلین بنزمیر قارا گوزلری
,    متن آهنگ پرویز بلبل و ترکان
,    متن آهنگ بیری وار سوسن
,    متن آهنگ ترکی
,   

من سون گوزلین بنزمیر قارا گوزلیری بیر گوزلین گوزن

من سون گوزلین بنزمیر قارا گوزلری بیر گوزلین گوزن

امر الا عاشقین دی گوزلرین اوستا قویا اوز الین گوزنو

اول دسن اولرم قرپمارام گوزمو باخارام عجلین گوزون

دس قال قالارام صبر ادیب هر شی دوزرم او سخنجا جانمی

اول دسن اولرم قرپمارام گوزمو باخارام عجلین گوزون

دس قال قالارام صبر ادیب هر شی دوزرم او سخنجا جانمی

بیر وار سوسن یاناسان اودنا کول اولنجا چخنجا جانن

بیر وار سوسن آرادا یادنا سالاسان سخلنجا جانن

بیر وار سوسن سودیگیند سنی سو سوگلی دودسا ب جان

بیری وار سوسن سودگین سو اوزگسینی گز ایرجا

لای لای الله به نقریبه گون ای دی بلا الیمنن اوجمنان

یاتاندا اوجمو ازوم سخدم صبحجن گوزم یوخو گلمدی

هیندی دوزوم قاباغما بتون گولری ازون باخارام یادا عطرین

باغبانن خطرین دیمز باخشلا قورخورم او گلم دی خطرین

 







برچسب ها متن آهنگ ترکی پرویز بلبل من سون گوزلین متن آهنگ تصویری پرویز بلبل من سون گوزلین پرویز بلبل من سون گوزلین تصویری متن آهنگ من سون گوزلین متن آهنگ من سون گوزل هامیدان گوزل آهنگ ترکی اول دسه اولرم آهنگ من سون گوزلین بنزمیر قارا گوزلری متن آهنگ پرویز بلبل و ترکان متن آهنگ بیری وار سوسن متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو