loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ تو میتونی بیخیالی طی کن,    دانلود اهنگ بیخیالی طی کن شهیاد,    دانلود اهنگ بیخیالی طی کن از زکی شمس ابادی,    اهنگ بیخیالی

حسین بازدید : 149 جمعه 07 دی 1397


,    دانلود اهنگ تو میتونی بیخیالی طی کن
,    دانلود اهنگ بیخیالی طی کن شهیاد
,    دانلود اهنگ بیخیالی طی کن از زکی شمس ابادی
,    اهنگ بیخیالی طی کن ریمیکس
,    دانلود اهنگ همش میری میگی بیخیالی طی کن
,    دانلود آهنگ همش میری میگی خب بی خیالی طی کن
,    اهنگ بیخیالی طی کن زکی شمس ابادی
,    تا میتونی بی خیالی طی کن زجر این عشق باشه مال من
,    دانلود آهنگ بیخیالی طی کن از زکی شمس آبادی

آهنگ جدید علی سفلی به نام دلتنگی 
دلتنگی موزیک جدید علی سفلی با کیفیت بالا 
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ 
Download The New Ali Sofla Song Deltangi 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ دلتنگی + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید علی سفلی به نام دلتنگی عکس جدید علی سفلی

 

 

متن آهنگ علی سفلی دلتنگی

 

تو سرت نمیشه دلتنگی چیه منم که سراغتو میگیرم

تو که آزادی از فکر و خیال ولی من با فکر تو درگیرم

من دارم میمیرم از بی تابی عجیبه که قلبت آرومه

وقتیکه حالی نمیپرسی ازم ظاهرا تکلیف من معلومه

تو میتونی بی خیالی طی کن زجر این عشق باشه مال من

سخت بگیری به خودت مدیونی به درک که ریخت بهم حال من

فاجعه است رفتارت چه گرون تموم میشه واسه من

تو به استرس نیوفت من هستم به جهنم دلو احساس من

صخره داری توو سینت بجای دل نمیخوای کوتاه بیای حتی ی کم

تو که دل نمیسوزونی واسه من آخه دردامو باید به کی بگم

اینم از نگاه بی رحم تو که میگه به نبودنم عادت کن

یا بمون کنار من یا که برو منو از دست چشات راحت کن

تو میتونی بی خیالی طی کن زجر این عشق باشه مال من

سخت بگیری به خودت مدیونی به درک که ریخت بهم حال من

فاجعه است رفتارت چه گرون تموم میشه واسه من

تو به استرس نیوفت من هستم به جهنم دلو احساس من

   

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/91171/music-deltangi-22.html







برچسب ها دانلود اهنگ تو میتونی بیخیالی طی کن دانلود اهنگ بیخیالی طی کن شهیاد دانلود اهنگ بیخیالی طی کن از زکی شمس ابادی اهنگ بیخیالی طی کن ریمیکس دانلود اهنگ همش میری میگی بیخیالی طی کن دانلود آهنگ همش میری میگی خب بی خیالی طی کن اهنگ بیخیالی طی کن زکی شمس ابادی تا میتونی بی خیالی طی کن زجر این عشق باشه مال من دانلود آهنگ بیخیالی طی کن از زکی شمس آبادی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو