loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ چشمات جازمین , تکست آهنگ چشمات جازمین , شعر آهنگ چشمات جازمین , کد آهنگ چشمات جازمین , دانلود آهنگ چشمات جازمین , آهنگ چشمات جازمین ,&nb

حسین بازدید : 59 جمعه 14 دی 1397

متن آهنگ چشمات جازمین , تکست آهنگ چشمات جازمین , شعر آهنگ چشمات جازمین , کد آهنگ چشمات جازمین , دانلود آهنگ چشمات جازمین , آهنگ چشمات جازمین , آهنگ چشمات , جازمین ,

آهنگ چشمات جازمین

واسه چشمای قشنگت من که چیزی کم نذاشتم
من به جز تو واسه موندن هیچ بهانه ای نداشتم
نمی دونم این دوراهی از کدوم نقطه شروع شد
بینمون فاصله انداخت زندگیمون زیرورو شد

واسه تو دلنگرونیم واسه حرفای نگفته
بعد من چه اتفاقی واسه قلب تو می افته؟
از روزی که رفتی رفتی و چیزی نگفتم
یه نگاه ساده بس بود تا به پای تو بیفتم


نمی تونم که ببینم رفتن خاطره هامو
هرجایی قدم بذاری فکر من می مونه با تو
زندگیمو چه ساده هدر دادم برای تو
آرزومه باز ببینم عشقو من با تو








برچسب ها متن آهنگ چشمات جازمین تکست آهنگ چشمات جازمین شعر آهنگ چشمات جازمین کد آهنگ چشمات جازمین دانلود آهنگ چشمات جازمین آهنگ چشمات جازمین آهنگ چشمات جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو