loading...

موزیک باحال درخواستی

Download Music, مهدی صاد تمام من,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ  مهدی صاد تمام من ,دانلود آهنگ  مهدی صاد تمام من با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید  مهدی صاد تمام من,دانلود آهنگ ب

حسین بازدید : 1181 پنجشنبه 27 دی 1397

Download Music, مهدی صاد تمام من,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ  مهدی صاد تمام من ,دانلود آهنگ  مهدی صاد تمام من با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید  مهدی صاد تمام من,دانلود آهنگ بیکلام  مهدی صاد تمام من,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهدی صاد تمام من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهدی صاد تمام من ,دانلود آهنگ,

 

 

 

تو شدی یه دختر بی عاطفه  تو تموم رفتارات به نفعته

تو شدی درمون این بیچاره و  من همونم که هنوز به فکرته

تو تمام معنیه عشق تو این روزگار 

تو تمام این دلو عاشق کردی نیمه کار

تو تمام من تمام غم تمام دغدغم

کاشکی معجزه بشه برگردی پیش من

بدون تو بی تاب بی تو دستات

شکسته این قلب تو رو میخواد

تو رو میخواد بدون گذشتت

نکن بازی با دل این مرد

 

 

 

 

دانلود

 

http://hiphopir.rozblog.com/post/1728







برچسب ها Download Music مهدی صاد تمام من متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ مهدی صاد تمام من دانلود آهنگ مهدی صاد تمام من با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید مهدی صاد تمام من دانلود آهنگ بیکلام مهدی صاد تمام من کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی صاد تمام من کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی صاد تمام من دانلود آهنگ Mehdisad Tamame Man
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو