loading...

موزیک باحال درخواستی

Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,دانلود آهنگ بیکلام ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,کد آهنگ پیشواز

حسین بازدید : 47 شنبه 29 دی 1397

Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,دانلود آهنگ بیکلام ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,

متن آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی

Lyrics Music Behnam Bani Ft Iman Ebrahimi Iran

متن آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی

 

ترانه و شعر آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی

زمینو آسمون دور تو میگرده ببین اسم تو یک دنیا رو پر کرده
تویی اوجه تمومه افتخاراتم اگه خشکی بشی بارونو دریاتم

ایران قلبه من توو دستام واسه توست ایران جانه من خلیج فارس توست
ایران قلبه من توو دستام واسه توست ایران جانه من خلیج فارس توست

تکست آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی

کجا میتونه خاکش به گرمایِ وطن شه دوباره پرچمت رو شونه ی من میدرخشه
یه احساس عجیبی به قلبم داری میدی برای قهرمانی تو بهم انگیزه میدی

ایران قلبه من توو دستام واسه توست ایران جانه من خلیج فارس توست
ایران قلبه من توو دستام واسه توست ایران جانه من خلیج فارس توست

ایراااان , جانه من , جانه من , خلیج فارس ایران

ایران قلبه من توو دستام واسه توست ایران جانه من خلیج فارس توست
ایران قلبه من توو دستام واسه توست ایران جانه من خلیج فارس توست

http://www.faratext.com/18891/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%87.html







برچسب ها Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی دانلود آهنگ بیکلام ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ایران بهنام بانی و ایمان ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو