loading...

موزیک باحال درخواستی

متن ترانه عماد به نام تو رو میخوام دوری ازم ولی فکر تو با منه قلب تو واسه من .. نمیزنهدلواپسم شدی این عالیه برام من هم از عاشقی فقط اینو میخوامهمش تو رو میخوام با خواهش از خدا کاریت نباشه و تو دنبالم

حسین بازدید : 45 چهارشنبه 24 بهمن 1397

متن ترانه عماد به نام تو رو میخوام

دوری ازم ولی فکر تو با منه
قلب تو واسه من .. نمیزنه
دلواپسم شدی این عالیه برام
من هم از عاشقی فقط اینو میخوام
همش تو رو میخوام با خواهش از خدا کاریت نباشه و تو دنبالم بیا
من عاشقت شدم تو پاک و دلبری من بی اراده ام تو دلم رو میبری
همش تو رو میخوام با خواهش از خدا کاریت نباشه و تو دنبالم بیا
من عاشقت شدم تو پاک و دلبری من بی اراده ام تو دلم رو میبری
عشق تو با منه دنیا تو مشتمه جونم برای تو اینم واست کمه
پابند تو شدم عشقم تو رو میخوام تا آخر دنیا من با تو راه میام
همش تو رو میخوام با خواهش از خدا کاریت نباشه و تو دنبالم بیا
من عاشقت شدم تو پاک و دلبری من بی اراده ام تو دلم رو میبری

 

همش تو رو میخوام با خواهش از خدا کاریت نباشه و تو دنبالم بیا
من عاشقت شدم تو پاک و دلبری من بی اراده ام تو دلم رو میبری

 

 

|منبع: نکست وان موزیک|

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید عماد به نام تو رو میخوام دانلود آهنگ عماد به نام تو رو میخوام با کیفیت 320 متن آهنگ عماد به نام تو رو میخوام کد آهنگ پیشواز همراه اول عماد به نام تو رو میخوام دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عماد به نام تو رو میخوام متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام عماد به نام تو رو میخوام عماد به نام تو رو میخوام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو